loading...
بهترین ها برای دانلود در irandl20
Armin بازدید : 25 جمعه 18 اسفند 1391 نظرات (0)

Xilisoft Audio Converter نرم افزاری کامل برای تبدیل فرمت فایل های صوتی می باشد که ضمن این توانایی دارای امکاناتی نظیر استخراج صدا از فایل های ویدیوی می باشد. این نرم افزار میتواند همزمان چندین فرمت صوتی را به یکدیگر تبدیل کند و در کنار آن میتواند یک فایل صوتی را همزمان به چند نوع فرمت فایل صوتی تبدیل کند. قابلیت بریدن و جدا کردن قطعات مختلف یک فایل صوتی و همچنین تبدیل فرمت به طوری که فایل خروجی دارای حجم ثابتی باشد نیز یکی دیگر از امکانات این نرم افزار می باشد. این نرم افزار میتواند روی فایل صوتی هنگام تبدیل افکت هایی  band pass, chorus, flanger, echo را روی صوت قرار دهد و همچنین صدای موسیقی را تنظیم نماید. در هنگام خروجی گرفتن امکانات نظیر ویرایش تگ های ID3 و همچنین تنظیم کیفیت صدا نیز از دیگر امکانات این نرم افزار محسوب می شود. برای مشاهده فرمت های پشتیبانی شده توسط این نرم افزار به ادامه مطلب بروید.

 

Armin بازدید : 16 جمعه 18 اسفند 1391 نظرات (0)

Any Video Converter Pro نرم افزاری مخصوص تبدیل فرمت فرمت هایی ویدیوی نظیر MOV, M2TS, OGM, RMVB, RM, WMV, QT, FLV, MOD, TS, TP, DVR-MS, Divx به فرمت های ویدیوی معمول نظیر AVI, WMV, MP4, MPEG-1, MPEG-2, FLV, SWF, MKV, 3GP و فرمت های مخصوص دستگاه های مالتی مدیا قابل حمل نظیر iPod, iPad, iPhone, PSP و گوشی های موبایل می باشد. این نرم افزار فرمت های ویدیوهای AVCHD  که HD می باشند برای تبدیل به فرمت های ویدیویی ساده تر پشتیبانی میکند و ضمن این قابلیت ها میتواند صدای فیلم ها را استخراج و با فرمت های صوتی ذخیره کند. قابلیت ویرایش جزئی فایل هایی ویدیوی نظیر بریدن قسمت های دلخواه ، چسباندن و جدا کردن فیلم ها و قرار دادن زیرنویس در خروجی فیلم نیز از دیگر قابلیت های این نرم افزار می باشد. همچنین این نرم افزار میتواند ویدیوهای شما را روی دی وی دی رایت نماید و برای انها منوهای زیبا طراحی کند. دانلود از یوتیوب و تبدیل فرمت ویدیوهای HTML5 نیز از دیگر قابلیت های این نرم افزار محسوب می شود. 

 

Armin بازدید : 42 جمعه 18 اسفند 1391 نظرات (0)

Boilsoft Video Splitter نرم افزاری قدرتمند است که ضمن توانایی در جدا کردن قطعات یک فیلم و تبدیل آن به چند قسمت میتواند بدون جدا کردن قطعات یک فیلم قسمت های مورد نیاز کاربر را حذف نماید. به طور خلاصه این نرم افزار ضمن توانایی splitter دارای امکان trim و cut نیز می باشد. نرم افزار از فرمت هایی مانند AVI, MPEG, MPG, VOB, RM/RMVB, 3GP, ASF, WMV, WMA , MP4, MP4a, MKV و FLV و… پشتیبانی میکند. نرم افزار دارای پلیر داخلی می باشد و میتواند با پیش نمایش ویدیو مربوطه به کاربر کمک کند تا به راحتی نسبت به شناسایی محل های برش و مورد نظرش اقدام کند و دستور برش و جدا سازی را ارائه دهد. این نرم افزار هنگام انجام فرایند مربوطه میتواند ویدیو را مجددا encode کند یا اینکه به صورت استریم و زنده تبدیل را برای کاربر انجام دهد. در حال استریم و زنده دیگر نیازی به صرف زمان های طولانی برای متصل شدن چند فایل ویدیوی نخواهید بود و اتصال فایل ها بسیار سریع انجام خواهد شد. البته این قابلیت زمانی امکان پذیر است که فرمت فایل هایی که میخواهید به هم متصل نمایید یک نوع باشد. در غیر این صورت بایستی از از روش encode شدن فایل ها را به هم متصل نمایید.

 

Armin بازدید : 12 جمعه 18 اسفند 1391 نظرات (0)

Boilsoft Video Joiner نرم افزاری قدرتمند و کامل برای متصل کردن انواع فرمت های ویدیویی به یکدیگر است. با این نرم افزار میتوان بسیار ساده و سریع چندین تکه فیلم ویدیویی را به یک فایل واحد واحد ویدیوی تبدیل کرد. فرمت های نظیر AVI, MPEG, MPG, VOB, RM/RMVB, 3GP, ASF, WMV, WMA , MP4, MP4a, MKV و FLV و… توسط این نرم افزار پشتیبانی می شوند. این نرم افزار هنگام انجام فرایند مربوطه میتواند ویدیو را مجددا encode کند یا اینکه به صورت استریم و زنده تبدیل را برای کاربر انجام دهد. در حال استریم و زنده دیگر نیازی به صرف زمان های طولانی برای متصل شدن چند فایل ویدیوی نخواهید بود و اتصال فایل ها بسیار سریع انجام خواهد شد. البته این قابلیت زمانی امکان پذیر است که فرمت فایل هایی که میخواهید به هم متصل نمایید یک نوع باشد. در غیر این صورت بایستی از از روش encode شدن فایل ها را به هم متصل نمایید.

 

Armin بازدید : 25 جمعه 18 اسفند 1391 نظرات (0)

Xilisoft iPhone Magic Platinum نرم افزاری کامل برای تبدیل فرمت ، انتقال اطلاعات ، ساخت رینگتون و مدیریت مخاطبین در گوشی آیفون می باشد. این نرم افزار قدرتمند میتواند انواع فایل های مالتی مدیا را به فرمت قابل استفاده در گوشی آیفون تبدیل نماید. همچنین این نرم افزار دارای ابزار کاملی جهت ترانسفر و انتقال اطلاعات بین کامپیوتر و گوشی آیفون می باشد به طوری که علاوه بر فایل های مالتی مدیا که توسط این نرم افزار به صورت اختصاصی با فرمت ویژه به گوشی های آیفون منتقل خواهد شد ، نرم افزار توانایی رد و بدل اطلاعات و به نوعی ایجاد فایل بک آپ و پشتیبانی برای دیگر فایل ها نظیر اسناد و فایل های pdf را جهت ذخیره در هارد دیسک کامپیوتر یا برعکس جهت ارسال به گوشی آیفون را نیز دارا می باشد. قابلیت دیگر نرم افزار ساخت رینگتون برای گوشی های آیفون و نرم افزار با ارائه امکانات لازم این امر را میسر میکند. 

قابلیت جالب دیگر نرم افزار که بسیار مهم است ، ایجاد نسخه پشتیبان از پیام ها و مخاطبین درون گوشی آیفون می باشد. نرم افزار میتواند از این اطلاعات نسخه پشتیبان (backup) تهیه کند و در مواقع لازم این نسخه پشتیبان را به صورت قابل استفاده به داخل گوشی ریستور و بازگردانی نماید. قابلیت های کلیدی را در ادامه مطلب مطالعه بفرمایید.

 

Armin بازدید : 20 جمعه 18 اسفند 1391 نظرات (0)

حتما شما هم عکس های انیمیشن مانند و متحرکی که چندی است در دنیای وب طرفداران زیادی پیدا کرده است را دیده اید و این سوال برایتان مطرح شده است که چگونه ویدیوها را به این عکس های متحرک تبدیل کنید و شاید به فکر این بوده اید که با تهیه شات های پشت هم از یک ویدیو چنین عکس های متحرکی را بسازید. دانلودها در این مطلب نرم افزاری ویژه برای اینکار را آماده کرده است.

Aoao Video to GIF Converter نرم افزاری کارآمد برای تبدیل ویدیو به عکس های متحرک و GIF می باشد. این نرم افزار از ویدیوهای با فرمت  AVI, MPEG, MP4, MKV, WMV, MOV, 3GP و… پشتیبانی میکند تا به راحتی آنها را به عکس های متحرک GIF و یا JPG, BMP, TGA, TIFF, PNG تبدیل کنید. این نرم افزار بسیار کارآمد است و نیازی به تبدیل چندین صحنه و چسباندن انها به یکدیگر و در نهایت ایجاد یک عکس متحرک نیست. بلکه این نرم افزار با گرفتن دوره زمانی معین از شما ، آن قسمت از ویدیو را به یک عکس متحرک تبدیل میکند. در هنگام تبدیل امکاناتی نظیر تغییر سایز عکس و همچنین کنترل تعداد فریم ها و حجم عکس نیز در دیگر قابلیت های نرم افزار محسوب می شود.

 

Armin بازدید : 26 جمعه 18 اسفند 1391 نظرات (0)

DVD Audio Extractor نرم افزاری فوق العاده برای ریپ دی وی دی های صوتی و همچنین استخراج صدا از دی وی دی های ویدیویی می باشد. این نرم افزار میتواند صدای فیلم های دی وی دی را استخراج کند و با فرمت صوتی نظیر MP3 و OGG ذخیره نماید. همچنین دی وی دی های صوتی که به صورت Audio رایت شده اند را ریپ کند و با فرمت mp3 روی هارد دیسک کاربر کپی نماید. این نرم افزار دارای قابلیت پیش نمایش یا پیش پخش است که این امکان را میدهد تا فقط قسمت های مورد نظر را به فرمت صوتی تبدیل کنید و ضمن صرفه جویی در وقت از نظر  حجم فایل تبدیل شده نیز صرفه جویی صورت گیرد. تمامی مراحل در این نرم افزار به صورت مرحله به مرحله با کالا ویزاردی و به صورت ساده انجام خواهد شد. در نسخه جدید این نرم افزار میتواند ضمن پشتیبانی از فیلم های dvd از فیلم های blu-ray نیز صداهای مورد نظر را استخراج نماید.

 

Armin بازدید : 21 جمعه 18 اسفند 1391 نظرات (0)

Any Video Converter Ultimate نسخه ای از نرم افزار معروف Any Video Converter می باشد که در کنار مبدل قدرتمند فایل های ویدیویی و فیلم های HD با پشتیبانی از تعداد زیادی فایل ویدیویی امکانات فراوان دیگری نیز دارد.  میتواند لوح های فشرده دی وی دی که حاوی فیلم هستند را نیز ریپ و برروی هارد دیسک شما با فرمت های ویدیویی معمول کپی کند. همچنین این نرم افزار فوق العاده میتواند دی وی دی های ویدیوی رایت کند. یعنی توانایی رایت فایل های ویدیویی و فیلم را به صورت دی وی دی ویدیویی را دارد و دی وی دی های رایت شده توسط این نرم افزار امکان نمایش در دستگاه های پخش را داراست.

قابلیت دیگر نرم افزار ویرایش فایل های ویدیویی می باشد. این نرم افزار میتواند فایل های ویدویی را برش دهد و قسمت های مورد نظر کاربر را حذف نماید و همچنین میتواند فایل های ویدیوی را به هم متصل و جدا کند. همچنین امکان Crop کردن یعنی برداشت قسمت های مورد نظر ویدیو نیز امکان پذیر هست. در کنار این قابلیت های اصلی توانایی اضافه کردن افکت های جزئی نیز در این نرم افزار تعبیه شده است.

توانایی مهم دیگر نرم افزار ضبط و دانلود ویدیوهای آنلاین در حال پخش می باشد. ضمن اینکه نرم افزار میتواند از سایت یوتیوب ویدیوها را مستقیم دانلود و تبدیل کند. امکانات لازم جهت ضبط ویدیوهای آنلاین در حال پخش با کیفیت عالی نیز وجود دارد. همچنین این نرم افزار میتواند از صفحه نمایش فیلم تهیه نماید.

برای امکانات جزئی تر ادامه مطلب را مطالعه کنید…


Armin بازدید : 19 جمعه 18 اسفند 1391 نظرات (0)

نرم افزار قدرتمند Tipard Blu-ray Converter برای تبدیل فرمت دی وی دی و فایل های ویدیویی بلو-ری به فرمت های معمول نظیر DivX, MP4, AVI, 3GP, MPEG, FLV می باشد. این نرم افزار ضمن پشتیبانی از فیلم های HD و حفظ کیفیت آنها در هنگام تبدیل فرمت ، میتواند به عنوان یک نرم افزار تبدیل فرمت کامل نیز مورد استفاده قرار گیرد. Tipard Blu-ray Converter در واقع یک نرم افزار ریپ کننده ویدیوهای بلو-ری می باشد. همانطور که میدانید فیلم های بلو-ری با فرمت های مخصوص در دسترس هستند و برای اینکه بتوان آنها را به راحتی تماشا کرد و همچنین حجم آنها را بدون کاهش کیفیت کم نمود ، نیاز به تبدیل فرمت دارند.

Tipard Blu-ray Converter ویژه تبدیل فرمت دیسک های بلو-ری و فایل های ویدیویی اینچنینی می باشد. در هنگام تبدیل فرمت ، این نرم افزار میتواند ویرایش های مورد نیاز شما ، نظیر بریدن قسمتی از فیلم ، چسباندن چند تکه فیلم به یکدیگر ، بریدن صحنه ها Crop , قرار دادن واترمارک برروی فیلم و همچنین قرار دادن زیرنویس روی فیلم و تنظیم نور و رزولوشن تصویر ویدیو را انجام دهد.

 

Armin بازدید : 13 جمعه 18 اسفند 1391 نظرات (0)

Xilisoft 3D Video Converter نرم افزار قدرتمند محصول شرکتی محبوب است که میتوانید فیلم های سه بعدی را به فیلم های دو بعدی و همچنین فیلم های دو بعدی را به فیلم های سه بعدی تبدیل کند. این روزها لذت تماشای فیلم های سه بعدی برکسی پوشیده نیست و فیلم های روز دنیا معمولا در کنار نسخه دوبعدی ، نسخه سه بعدی را نیز دارا هستند. این نرم افزار با پشتیبانی از اکثر فرمت های ویدیوی و همچنین ویدیوهای SD/HD به راحتی شما را در تبدیل فیلم های دوبعدی و سه بعدی به یکدیگر پشتیبانی یاری میکند. همچنین فیلم های تبدیل شده توسط این نرم افزار میتوانند در دستگاه های  iPhone 4, iPhone 4S, iPad, Apple TV, PSP نیز پخش شوند. 

لازم به ذکر است این نرم افزار برای تبدیل فیلم های سه بعدی و دوبعدی به یکدیگر از ۴ مدل پشتیبانی میکند. فیلم های سه بعدی در حال حاضر به ۴ صورت Anaglyph(Red/Cyan), Side by Side, Side by Side (half-width), Top and Bottom, and Top and Bottom (half-height) منتشر میشوند. Xilisoft 3D Video Converter  میتواند بین این ۴ مدل فیلم های سه بعدی و دوبعدی را به یکدیگر تبدیل نماید.

 

تعداد صفحات : 43

درباره ما
سلام به وبلاگ من خوش آمدید . خوشحال میشم با نظرات خودتون من رو در بهبود وبلاگ یاری کنید .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما بهترین گوشی هوشمند 2012 چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 425
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 163
  • باردید دیروز : 135
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,353
  • بازدید ماه : 3,430
  • بازدید سال : 22,803
  • بازدید کلی : 70,174