loading...
بهترین ها برای دانلود در irandl20
Armin بازدید : 26 چهارشنبه 23 اسفند 1391 نظرات (0)
با نسخه ی جدید بازی جذاب Cold Case Summer در خدمت شما هستیم.در این نسخه در آغاز بازی کارول با درخواست کمک از سوی مردی مرموز و ناشناس رو به رو می شود.این مرد از اتفاقاتی اسرار آمیز پرده برداری می کند و کارول را در جریان قرار می دهد اما از معرفی و افشای هویت خود سرباز می زند.صبح روز بعد جنازه ی او را شناور در رودخانه ی نورکپینگ می یابند.حال کارول به دنبال پاسخی برای پرسشهای پیش آمده است و به شدت احساس خطر می کند.آیا اطلاعاتی که او افشا کرده است سبب مرگش شد یا…در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده نمایید.
Armin بازدید : 180 چهارشنبه 16 اسفند 1391 نظرات (0)

The Sims 3: University Life به بازیکن امکان تحصیل در دانشگاه ها را می دهد. بازیکن می تواند برای کاراکتر خود در دانشگاه نام نویسی کند و سپس در کلاس های مختلف شرکت کرده و مدارک تحصیلی اخذ کند. این دانشگاه در شهری جدید قرار دارد که بازیکن می تواند به گردش در آن شهر نیز بپردازد. شما در این بازی به زندگی اجتماعی در دانشگاه می پردازید، مدارک تحصیلی خود را در رشته هایی که علاقه دارید دریافت می کنید، به جشن های دانشجویی رفته و با استفاده از ترفیعات و رتبه های تحصیلی خوبی که در دانشگاه کسب می کنید، موقعیت شغلی بهتری را برای خود فراهم می آورید. شما از هم اکنون می توانید این افزونه بازی اصلی Sims 3 را به صورت رایگان و با لینک مستقیم برای اولین بار از وبسایت ایران دانلود دریافت نمایید.

Armin بازدید : 13 چهارشنبه 16 اسفند 1391 نظرات (0)

Tomb Raider – لارای جوان در کشتی “استقامت” به سمت اولین ماجراجویی زندگی اش سفر می کند. مقصد، جزیره ای است در نزدیکی سواحل کشور ژاپن که مکان مناسبی برای یک گردش باستان شناسی به نظر می رسد. اما ناگهان مقصد تغییر می کند! طوفانی سهمگین باعث متلاشی شدن کشتی می شود و امواج دریا لارای نگون بخت را به ساحل جزیره ای ناشناخته می رسانند. او وحشت زده و زخمی در محیطی خطرناک به دام می افتد و باید برای نجات جانش و مخفی ماندن از چشم ساکنین وحشی جزیره دست به کارهای نا متعارفی بزند.این قصه کلی پنجمین بازی از مجموعه توم ریدر است که توسط کریستال داینامیکس ساخته می شود. در چند سال اخیر همواره شاهد علاقه مفرط سازندگان برای ایجاد تحول در این فرانچایز پرطرفدار بوده ایم. سال ۲۰۱۰ بود که “لارا کرافت و نگهبان روشنایی” منتشر شد و مورد استقبال اهالی بازی قرار گرفت. اما گویا سازنده ها از اثر خود راضی نبودند و بلافاصله شروع به ساخت بازی دیگری از مجموعه توم ریدر با درون مایه ای کاملا متفاوت نمودند. طبق گفته آنها، بیشتر افراد مشغول روی پروژه ی ساخت این بازی، تجربه حضور در عناوین قبلی توم ریدر را دارند و تمام تلاش تیم سازنده، روی ایجاد حس اضطراب ناشی از خطرات محیطی و انگیزه تلاش برای بقا متمرکز شده است.

 

Tomb Raider-SKIDROW | 10 GB

نسخه کم حجم BlackBox با حجم ۶٫۷ گیگابایت به پست افزوده شد

 

Armin بازدید : 31 پنجشنبه 26 بهمن 1391 نظرات (0)

Bollywood Wannabe یک بازی شبیه سازی و کم حجم برای PC می باشد .‫در این بازی هدف ستاره شدن است.هر کسی می خواهد از دیگری بهتر باشد و آنچه تفاوت هارا رقم می زند شور و اشتیاق است . برقصید ، اهمیتی ندارد که در کجا هستید.پس از اینکه این نمایشنامه پذیرفته نشد و کسی تهیه کنندگی آن را به عهده نگرفت او تصمیم گرفت خودش همه کار ها را پیش برده و برنامه اش را بسازد.او در ابتدا دو بازیگر مشتاق استخدام کرد و روال کاری را کاملا روشن برایشان توضیح داد.هدف ساخت فیلمی محرک جهت تشویق مردم برای رقص و جنب و جوش است.اینکه بیاموزیم در هر مکانی و در میان عموم می توان رقصید و توجه دیگران را بدین منظور جلب کرد.پس از آن هر کسی دوست دارد تا به ستاره تبدیل شده و به‬ بلندای افتخار برسد‬‎ . در ادامه می توانید تصاویری از محیط این بازی را مشاهده نمایید .

 

Armin بازدید : 25 دوشنبه 16 بهمن 1391 نظرات (0)
Dark Lore Mysteries: The Hunt for Truth – با درهم شکستن سایه های نهفته و آشکار سازی حقیقت های پنهان در بستر دنیای پر رمز و راز این بازی اسرار آمیز به ماموریت خود عمل کنید. در هر مرحله از بازی با پازل هایی دشوار روبه رو خواهید شد که برای حل آنها نیازمند استفاده بهینه از هوش و مهارت های خود در زمینه بازی های Hidden object هستید.در این بازی شخصیت های بسیار جالبی طراحی شده است که در روند بازی به خوبی با آنها ارتباط برقرار خواهید کرد و….در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده نمایید.
Armin بازدید : 24 دوشنبه 16 بهمن 1391 نظرات (0)
Maestro Music from the Void – یک بار دیگر زنجیره ای از انسانها در حال ناپدید شدن هستند.این بار در شهر وین جایی که دو تن از نوابغ موسیقی این شهر که به تازگی در حال کار کردن و ایجاد هماهنگی به منظور ساخت و اجرای یک قطعه موسیقایی ویژه بودند ناپدید شده اند و هیچ خبری از آنها نیست.ابتدا با کسب اطلاعات کافی در مورد آن قطعه بر دانش خود نسبت به راز ناپدید شدن آنها بیفزایید و سپس با در کنار هم قرار دادن سر نخ ها نسبت به یافتن آنها اقدام کنید…
Armin بازدید : 17 دوشنبه 16 بهمن 1391 نظرات (0)

Meridian Age of Invention یک بازی کم حجم در سبک Dash می باشد که در این بازی می بایست با مدیریت صحیح مراحل بازی را طی کنید . در این سفر پرفسور کاردانو ، یک مخترع عجیب ولی باهوش به شما کمک خواهد کرد . برای نوسازی روستاها می بایست به استخدام کارگران ، یافتن منابع ، تعمیر و نگهداری زیرساخت ها ، تامین غذا و سایر خدمات بپردازید تا بتوانید ۵۵ مرحله ی جذاب این بازی را طی کنید . در ادامه می توانید لینک دانلود و تصاویری از محیط این بازی را مشاهده نمایید .

 

Armin بازدید : 26 شنبه 07 بهمن 1391 نظرات (0)
The Cave – عنوان جدید ران گیلبرت سازنده بازی های محبوب Monkey Island و Maniac Mansion و محصول استودیوی Double Fine است.استودیوی دابل فاین در سال ۲۰۰۰ توسط تیم شیفر بازی‌ساز معروف و همکار قدیمی گیلبرت در لوکاس آرتز تاسیس شده‌است.اگر چه امروز بیشینه ی بازی های مدرن و پرطرفدار به سبک سه بعدی ساخته می شوند اما بازی های دو بعدی هنوز هم طرفداران خاص خود را دارند.همان گونه که از نام بازی پیداست مراحل بازی در فضای یک غار اسرار آمیز طی می شود.در آغاز بازی می توانید از میان هفت شخصیت مختلف یکی را برگزینید.جالب اینجاست که هر یک از این شخصیت ها علاوه بر داشتن استعدادها و قابلیت های منحصر به فرد داستان ویژه ی خود را دارند.این بدان معناست که با گزینش هر یک از آنها فضای جدیدی را در بازی تجربه می کنید.برای نمونه مکانهایی هستند که برای دسترسی به آن باید از زیر آب عبور کنید و در بین شخصیت ها تنها HillBilly این توانایی را داراست.یا تنها شوالیه است که می تواند از آتش اژدها جان سالم به در ببرد.در ابتدای بازی تنها سه شخصیت آزاد بوده و قابلیت انتخاب را دارند…در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده نمایید.
 

The Cave-RELOADED | 1.22 GB

 

Armin بازدید : 17 پنجشنبه 05 بهمن 1391 نظرات (0)

این بار سایت بزرگ ایران دانلود یکی از محبوب ترین و جذاب ترین بازی را در اختیار کاربران عزیز قرار داده است. این بازی توسط کمپانی Namco منتشر شده است که این نسخه ۵ می باشد این کمپانی نسخه های جدید هم منتشر کرده است که به حق الهی به زودی در سایت قرار خواهیم داد. دراین نسخه نسبت به نسخه های قبلی شاهد برخی تغییرات و ابتکارات جدید هستیم و به طور مثال بیش از ۲۰ مبارز به صورت آزاد وجود دارد و شما می توانید یکی از مبارزان را برای شرکت در مسابقات انتخاب کنید، و علاوه بر آن بیش از ۱۰ بازیکن مخفی در بازی وجود دارد که از قدرت بیشتری نسبت به بقیه برخوردارند ولی برای امکان انتخاب این مبارزان باید در تورنمنت ها مقام کسب کنید. یکی دیگر از ویژگی های جدید این نسخه افزوده شدن تکنیک و تاکتیک های جدید رزمی است که این بار به سرعت و قدرت حرکات مبارزان بیشتر پرداخته شده است و در مقابل باید گیمر سرعت عمل نشان داده و با استفاده سریع و به موقع از صفحه کلید یا دسته بازی فنون جدیدی را به نمایش بگذارد، همچنین مبارزان از تجهیزات جنگی متفاوتی برای شکست رقیبان خود استفاده می کنند.امید است با دریافت این بازی زیبا و جذاب لذت کافی را برده باشید.

 

|دانلود Tekken 5 به همراه آخرین آپدیت|


Armin بازدید : 19 چهارشنبه 04 بهمن 1391 نظرات (0)

سری بازی های Sonic یکی از دوست داشتنی ترین بازی های Sega هستند. سری بازی هایی که زمانی گل سر سبد عنوان های Sega به حساب می آمدند. اما در این چند سال Sega نتوانست عنوانی درخور هواداران و در حد نام Sonic راهی بازار کند. عرضه بازی های مختلف با سبک های عجیب، باعث شد تا این سری از بازی ها طرفدارانش را از دست بدهند. اما مدتی پیش Sega بازی جدیدی از Sonic را معرفی کرد که Sonic Generations نام دارد. بر خلاف انتظارها به نظر می رسد که اینبار با عنوان خوبی روبرو باشیم. این بازی دوباره به ریشه خود بازگشته و تمام Old-Schoolهای Sonic می توانند آن گیم پلی دوست داشتنی گذشته را در این بازی تجربه کنند. این بازی یک عنوان ۲D-3D (مانند سری بازی های Sonic The Hedgehog 4) است. یک گیم پلی ۳D با حالتی Side-Scrolling این بازی را به عنوان جالب توجهی تبدیل کرده است. Sega قصد دارد به مناسبت بیستمین سالگرد ساخت بازی های Sonic این عنوان را راهی بازار کند. به همین دلیل این کمپانی دو مرحله ابتدایی این بازی را به نمایش درآورد. در این مراحل چیزی از داستان بازی مشخص نشد. این بازی شامل ۲۰ سال از تاریخ سری بازی های Sonic می شود که در سه منطقه مختلف اتفاق خواهد افتاد. مکان های ۲D که در کنسول Sega Genesis شاهد آن بودیم، منطقه های ۳D که روی کنسول Dreamcast معرفی شدند. همچنین مراحل جدیدی هم برای این بازی طراحی شده که حالت HD شکل و شمایل زیبایی دارند.

|به همراه دانلود از سرور قدرتمند Mediafire|

|به همراه دانلود نسخه فشرده BlackBox با حجم ۳٫۹ گیگابایت|

 

تعداد صفحات : 4

درباره ما
سلام به وبلاگ من خوش آمدید . خوشحال میشم با نظرات خودتون من رو در بهبود وبلاگ یاری کنید .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما بهترین گوشی هوشمند 2012 چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 425
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 184
  • باردید دیروز : 135
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,374
  • بازدید ماه : 3,451
  • بازدید سال : 22,824
  • بازدید کلی : 70,195