loading...
بهترین ها برای دانلود در irandl20
Armin بازدید : 14 دوشنبه 16 بهمن 1391 نظرات (0)

Royal Defense عنوان یک بازی مدیریتی و کم حجم جدید می باشد . قلعه نیاز به یک قهرمان جدید دارد ! با ساختن برج ها ، کسب پول و یادگیری ترفندها می بایست دشمنان را از خود دور نگه دارید . از پادشاهی Dwarven در مقابل انبوهی از ترول ها محافظت کنید تا به عنوان یک قهرمان شناخته شوید . در ادامه می توانید تصاویری از این بازی به همراه لینک های دانلود را مشاهده نمایید .

 

Armin بازدید : 17 دوشنبه 16 بهمن 1391 نظرات (0)

Meridian Age of Invention یک بازی کم حجم در سبک Dash می باشد که در این بازی می بایست با مدیریت صحیح مراحل بازی را طی کنید . در این سفر پرفسور کاردانو ، یک مخترع عجیب ولی باهوش به شما کمک خواهد کرد . برای نوسازی روستاها می بایست به استخدام کارگران ، یافتن منابع ، تعمیر و نگهداری زیرساخت ها ، تامین غذا و سایر خدمات بپردازید تا بتوانید ۵۵ مرحله ی جذاب این بازی را طی کنید . در ادامه می توانید لینک دانلود و تصاویری از محیط این بازی را مشاهده نمایید .

 

Armin بازدید : 10 دوشنبه 16 بهمن 1391 نظرات (0)

Omerta City Of Gangsters – زندگی به معنای انتخاب است. زمانی که شما وارد آن می شوید، می توانید به سمت چپ و راست حرکت کنید و آنقدر این کار را ادامه دهید تا مسیر اصلی را گم کنید. خیلی از مردم به یکدیگر اعتماد نمی کنند و حتی ساکنین یک محله با محله دیگر سر جنگ دارند. حال بازی جدید استودیوی Haemimont Games ما را با انتخاب های زیادی روبرو می کند که مسیر زندگی شخصیت اصلی بازی را تغییر می دهد. او به سمت پایین شهر حرکت می کند و سعی می کند تا از دید پلیس ها پنهان بماند. او یک سلاح Tommy به دست دارد و می گوید توچی (Tucci) من را فرستاده است. او زمانی که این حرف را می زند، مردی را به گلوله می بندد و دوباره می گوید: “اوه، سلام. ما فقط قصد داشتیم که یک قهوه بخوریم!” بعد از اینکه برای یک قهوه کشت و کشتار راه انداختید و پول آن را نیز حساب کردید، به منطقه Omerta بازمی گردید. جایی که گانگسترها در آن فعالیت می کنند. اینبار زنگ دری را می زند. کسی از او می پرسد: “چه کسی شما را فرستاده؟” و او می گوید: “Tommy Two Gun Tucci”. در باز شده و شخصیت اصلی راهی مکانی می شود که برای آن از خانه خارج شده بود. او وارد اتفاقی می شود که در انتهای آن فرد دیگری پشت یک میز نشسته است. مرد پشت میز یک کت به تن دارد و یک ماشین تایپ بسیار قدیمی نیز روبرویش قرار گرفته است. همچنین در کنار او یک جاسیگاری قرار دارد که ته سیگاری در آن دیده می شود.

 

Omerta City of Gangsters-FLT | 1.0 GB

 

Armin بازدید : 13 دوشنبه 16 بهمن 1391 نظرات (0)

بازی بسیار زیبا و استراتژیک Frozen Hearth که در استودیو بازیسازی Epiphany Games ساخته شده و سپس کمپانی Immanitas Entertainment GmbH آن را برای PC در سال ۲۰۱۲ منتشر نموده است ، بازی قلب های یخ زده یک بازی استراتژیک با ترکیبی از اکشن/فانتری است ، که دنیای جادوگران و هیولاها را به چالش میکشد ، در سرزمین هیولای یخی نیروهای هیولا مردم را به گروگان می گیرند و در فکر نابودی و انقراض نژاد دیگر هستند . حال شمایید که دیگر از خود نمی شناسید و به مبارزه این نژاد بی رحم میروید . در این بازی در دنیای سحر و جادو قدم خواهید گذاشت و می توانید کسب قدرت کنید و فنون و جادو و سحرهای مختلفی یاد بگیرید و به قدرت خود بیفزایید . بازی حالت مولتی پلیر نیز دارد و می توانید چند نفره بازی کنید و محارت های خود را در یک چالش رقابتی مورد آزمایش قرار دهید.

 

Frozen Hearth-RELOADED | 2.2 GB

 

Armin بازدید : 9 دوشنبه 16 بهمن 1391 نظرات (0)

Miasmata یک بازی ماجرایی و مبارزه ای اول شخص می باشد که توسط برداران Joe و Bob Johnson ساخته شده است. Robert Hughes یک دانشمند است که به دنبال درمانی برای بیماری ای که دچارش شده است می گردد. سفر او به جزایر دور دست Eden آغاز می شود. اما متاسفانه او به زودی در می یابد که راه اشتباهی را انتخاب کرده و در عوض به دنبال گیاهان و قارچ های دیگری برای تحقیقات خودش می گردد. در این بین مخلوقات عجیبی به او حمله می کنند که او باید با آنها مبارزه کرده و زنده بماند.

 

Miasmata-SKIDROW | 2.5 GB


Armin بازدید : 11 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)

 

Mark of the Ninja – قهرمان بازی نینجایی از قبیله هیسومو که متوجه می شود که روستای قبیله هیسومو توسط فردی به نام Kelly Corporal که از فرستاده شدگان گروه Hessain Service میباشد، مورد حمله قرار گرفته است و استاد وی رییس قبیله را گروگان میگیرد.نینجا لحظه ای درنگ نمیکند و برای نجات استادش و روستا به سمت آن حرکت میکند…پس از نجات روستا رییس قبیله به او میگوید که این حملات توسط HS ورییس این گروه Karajan صورت گرفته و وی قصد به دست آوردن گنجهایی از قبیله هیسومو را دارد.سپس رییس قبیله نینجا را به عنوان قهرمان قبیله به مردم معرفی میکند.پس از این وقایع متوجه میشویم که قهرمان ما یک نوع خالکوبی بر بدن خود دارد که توسط گیاهی درست میشود و قدرت های فراوانی دارد…اما این مسئله چندان هم خوش آیند نیست این خالکوبی باعث به وجود آمدن اختلالات روانی برای قهرمان داستان میشود و شخصیت اصلی حتی حاظر هست برای جلوگیری از فاش شدن این راز آماده برای دادن جان خود باشد!اما گنج روستا بالاخره توسط یه بازرگان دزدیده میشود و ماموریت شما در این بازی آن است که گنج دزدیده شده را به روستا باز گردانید و هرطور که شده Karajan را به قتل برسانید تا راز وجود گنج در روستا را اشخاص بیشتری نفهمند.

 

Mark of the Ninja-FLT | 2.0 GB


Armin بازدید : 119 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)

 

Into the Dark – این بازی شما را به اعماق ترس و دلهره به همراه تاریکی خواهد برد ، دنیا به جهنم تبدیل شده و مردم به زامبی تبدیل شده اند . چگونه خود را نجات خواهید داد؟ بازی تنها در تاریکی ترس را در عمق وجود شما خواهد کاشت و شما را به لرزه خواهد آورد . Into the Dark یکی از زیباترین بازیهای سبک اکشن اول شخص است که توانسته با تلفیق زمینه های ترس و ماجراجویی یک عنوان بسیار ارزشمند را در دنیای بازیهای رایانه ای تولید کند . عنوانی که ارزش تجربه را خواهد داشت .د استان بازی Into the Dark که توانسته برنده جایزه شود با فضاسازی بسیار عالی که در بازی صورت میگیرد به اوج خود می رسد . رنگهایی که برای فضاسازی استفاده شده بسیار تیره هستند و به خوبی حس ترس را به بازیباز القا می کند . با این همه بازی Into the Dark درون مایه هایی از سبک نقش آفرینی را هم درون خود جای داده و در این بازی با ۱۶ مرحله مختلف روبرو خواهید شد که همه به خوبی طراحی شدند و در القای وحشت به گیمر بسیار عالی عمل شده است .  

 

Into the Dark-SKIDROW | 3.1 GB


Armin بازدید : 7 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)

 

Carrier Command Gaea Mission یک بازی استراتژیکی می باشد که به تازگی منتشر شده است . در پی جنگ فاجعه آمیزی که بین اتحادیه United Earth و اتحادیه Asian Pacific رخ داد، زمین به مکانی غیر قابل سکونت تبدیل شد. تنها امید باقی مانده در سیستم خورشیدی است، جایی که برج ثور ماه ، کلید بازیابی منابع آب زمین که کاهش یافته اند می باشد. شما به عنوان عضوی از این جنگ و باقی مانده نیروهای UES، با نام سروان Myric مامور یک وسیل نقلیه نظامی شده است. با پیمودن دریاها و برقرار شبکه پایگاه های دریایی، ماموریت شما شکار دشمن می باشد.

 

Carrier Command Gaea Mission Proper-RELOADED


Armin بازدید : 109 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)

 

Torchlight II عنوان یک بازی نقش آفرینی (RPG) می باشد که در ادامه ی قسمت یک آن توسط شرکت Runic Games طراحی و منتشر شده است . Torchlight یک Action-RPG فوق العاده بود که توسط یک استودیوی نوپا ساخته شده بود و سیستم Loot آن توانست بالاخره پس از سال ۲۰۰۰ کاری کند که مردم از Diablo II دست بردارند. Torchlight به مدت ۱۱ ماه در دست ساخت بود و نسخه دوم آن هم تقریباً همین قدر زمان را می طلبد. اینبار سیستم Loot کردن خیلی غنی تر شده و در کنار کلاس های قبل، چهار نوع کلاس جدید هم به بازی اضافه شده اند.اولین کلاس Engineer است که شخصیت آن یک مرد سبیل دار با یک عینک یک چشمی است که علاقه زیادی به نبردهای تن به تن دارد و از ابزارهای مکانیکی برای پیشبرد کار خود استفاده می کند.

Armin بازدید : 14 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)

 

Tiny Troopers یک بازی اکشن و استراتژیکی می باشد که چندی پیش برای iOS منتشر شد و هم اکنون نسخه‌ی PC آن نیز منتشر شده است . در این بازی شما می بایست فرماندهی گروهی از سربازهای کوچک را برعهده بگیرید و با تمام توان خود برای پیروزی مبارزه کنید . ۳۰ ماموریت مرگبار با اهداف متنوع در انتظار شما هستند که با گرفتن گروگان و یا نابود سازی ژنرال های دشمن ، می توانید سریعتر به پیروزی برسید . برای مشاهده تصاویری از این بازی به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید .

تعداد صفحات : 5

درباره ما
سلام به وبلاگ من خوش آمدید . خوشحال میشم با نظرات خودتون من رو در بهبود وبلاگ یاری کنید .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما بهترین گوشی هوشمند 2012 چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 425
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 54
  • باردید دیروز : 135
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,244
  • بازدید ماه : 3,321
  • بازدید سال : 22,694
  • بازدید کلی : 70,065