loading...
بهترین ها برای دانلود در irandl20
Armin بازدید : 14 دوشنبه 16 بهمن 1391 نظرات (0)

سخه جدید بازی محبوب و فوق العاده جذاب Sonic All Stars Racing Transformed که در استودیو بازیسازی Sumo Digital ساخته شده و سپس کمپانی مطرح و قدرتمند SEGA آن را برای کنسول PC منتشر ساخته است ، این عنوان بسیار شبیه بازی قبلی این سری یعنی Sonic & Sega All-Stars Racing است ، اما با یک تفاوت مهم و بزرگ . در بازی وسایل نقلیه شخصیت ها قابل تغییر به ماشین های دیگر می شو د، برای مسابقه بر روی آب به قایق ، برای مسابقه در هوا به هواپیما و یا هلی کوپتر و … تبدیل می شوند که سبک جدیدی از سری بازی های سونیک را ارائه می دهد ، ابعاد جدیدی که از سونیک مشاهده می کنیم نمایانگر خلاقیت بسیار بالای سازندگان بازی است که دنیای گیمرها را بسیار زیباتر از گذشته خواهند کرد .

 

Sonic and All Stars Racing Transformed-RELOADED | 4.3 GB

 

Armin بازدید : 11 جمعه 29 دی 1391 نظرات (0)
Woodcutter Simulator 2013 – یک بازی جذاب از سری بازی های شبیه ساز ماشین های سنگین به سبک های گوناگون است.در این بازی که ماشین آلات آن تنها به ۱۸ چرخ محدود نمی شود ، شما از ماشین آلات سنگین دیگری چون لودرهای ویژه ی قطع درختان و… نیز بهره می برید.شما در این بازی که با عنوان شبیه ساز هیزم شکن عرضه شده است مراحل گوناگون برش چوب و ساخت وسایل مختلف از آن را به عهده دارید.با استفاده از ماشین هایی که در اختیارتان قرار می گیرد درختان جنگل را بریده و درخواست مشتری هایتان را پاسخ می دهید.گفتنیست بهبود وضعیت گرافیکی بازی نسبت به نسخه های پیشین و افزایش امکانات آن کاملا قابل ملاحظه است.در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده کنید…
Armin بازدید : 14 جمعه 29 دی 1391 نظرات (0)
Agricultural Simulator 2013 – سری جدید بازی های شبیه سازی کشاورزی به تازگی منتشر شده است که توسعه های فراوانی نسبت به نسخه قبلی در آن مشاهده می شود. در این بازی شما به عنوان یک کشاورز مسئولیت کارهای روزانه یک زمین کشاورزی را بر عهده می گیرید که عبارتند از تولید غذا و ساخت منابع اکولوژیک. زمین های زراعی باید همیشه خوب نگه داری شوند و حیوانات مزرعه نیز باید به وبی مراقبت شوند. زمین بازی کاملا داینامیک بوده و کل بازی بسیار واقع گرایانه تر از نسخه های قبلی شده است. کشاورزان باید با دقت سرمایه گذاری کنند و روش مصرف بودجه خود را نیز کنترل کنند تا قیمت ها و صورت حساب ها از حد مجاز تجاوز نکند. برای تشخیص سود مالی نیاز به تکنیک های خاصی دارید.

 

Agricultural Simulator 2013-SKIDROW | 1.2 GB

 

Armin بازدید : 7 جمعه 29 دی 1391 نظرات (0)

Test Drive: Ferrari Racing Legend – این بازی یازدهمین بازی از سری Test Drive میباشد که ساخته شده است که سازنده‌ی آن استدیو Slightly Mad Studios که Need for Speed: Shift را با همکاری EA ساخته بود ،‌است .ناشر بازی کمپانی نام اشنای Atari است . در نسخه های قبلی سبک بازی open world sandbox بازگشت به سبک arcade racing همانطور که بازی Test Drive 6 اینطور بود و یک spin-off باشد. افسانه فراری بر روی تاریخچه اتومبیلهای فراری متمرکز است و مسابقات : Formula One , rally racing و GT .بیش از ۵۰ اتومبیل از نوع فراری در بازی وجود خواهد داشت و همه انها به صورت کامل چه از داخل چه از خارج طراحی شده اند و حتی افکتهای خسارت انها نیز بخوبی طراحی شده اند.گیم پلی بازی مثل سریهای گذشته خواهد بود با کمی تغییر مانند نسخه های Test Drive 2 و شبیه به Test Drive 6 هست اما Slightly Mad Studios بخشهایی را الهام خواهد گرفت ، سازنده بازی سعی دارد با الهام از بازی NFS مدلهای dynami و افکتهای تخریب را نیز در بازی بنمایش بگذارد .

 

Test Drive Ferrari Racing Legends-SKIDROW | 2.7 GB

 

Armin بازدید : 9 جمعه 29 دی 1391 نظرات (0)

WRC 3 – با یک عنوان رالی روبرو هستیم که استانداردها و قوانین این مسابقات را در خود دارد. شما با انتخاب یک ماشین از کمپانی های لایسنس شده توسط سازندگان بازی، می توانید وارد رقابتی بزرگ شوید و با مسابقات مختلف فصل های گوناگونی را بگذرانید. تنوع ماشین ها آنچنان بالا نیست، ولی خوشبختانه سازندگان سعی کرده اند لایسنس ماشین های معروف این مسابقات را بگیرند . این نسخه با یک موتور گرافیکی جدید به نام Spikengine طراحی شده است تا یکی از بزرگترین نواقص این عناوین که پایین بودن گرافیک بود را حل کنند ، در همین راستا کل بازی از نو طراحی و برنامه نویسی شده است . این بازی دارای ۵۰ تیم مختلف است که در کل دارای ۳۵ اتومبیل لایسنس شده می باشد .

 

WRC World Rally Championship 3-SKIDROW | 3.7 GB

 

Armin بازدید : 9 جمعه 29 دی 1391 نظرات (0)

Euro Truck Simulator اولین بازی شبیه سازی کامیون با تنظیمات اروپایی می باشد. در این بازی شما در شهرهای مختلفی از رم تا برلین تا مادردی و تا پراگ (و شهرهای دیگر دنیا) با یک ماشین کاملا واقع گرایانه رانندگی خواهید کرد. Euro Truck Simulator یک بازسازی ارزشمند و طبیعی از کامیون های جاده های اروپایی می باشد. در این بازی شما در شهرهای اروپایی مختلف رانندگی خواهید کرد، شهرهای بسیار زیبایی را خواهید دید، محموله های مختلفی را بار خواهید زد و باید آنها را سر موقع به دست مشتری برسانید.بازی در بر اساس طراحی ماشین های اروپایی ساته شده، تمامی کامیون ها بسیار واقع گرایانه و با جزئیات بالا و بر اساس کامیون های واقعی ساخته شده اند. محیط داخلی کامیون در این بازی کاملا مانند بخش های بیروی کامیوت واقعی شبیه سازی شده است. ابزارهای واقعی مانند نشانگرهای فلش زن، دما و چراغ های خطر کمبود سوخت، برف پاک کن ها و سرعت سنج و … دارای کارآیی دقیق می باشند.

 

Euro Truck Simulator 2-FiGHTCLUB | 580 MB


Armin بازدید : 16 جمعه 29 دی 1391 نظرات (0)

F1 2012 قسمتی دیگر از سری بازی های محبوب F1 می باشد . از ویژگی های جدید این بازی می توانید به اضافه شدن حالت های (Mode) جدید برای تجربه مسابقات فرمول ۱ اشاره کرد . مپ های جدید به بازی اضافه شده اند که الهام گرفته از تگزاس و آستین کشور آمریکا هستند . در مسابقات قهرمانی سال ۲۰۱۲ دوازده تیم با ۲۴ راننده در بازی ها شرکت دارند که باعث بالارفتن جذابیت بازی می شوند . گرافیک بازی پیشرفته قابل توجهی نسبت به نسخه های قبلی خود داشته است و بدون شک یکی از بهترین شبیه سازهای مسابقات جذاب و محبوب فرمول ۱ در دنیا می باشد که در ادامه می توانید نسخه FLT این بازی را از وبلاگ ایران دانلود دریافت نمایید .

 

Armin بازدید : 400 جمعه 29 دی 1391 نظرات (0)

American Lowriders نبردی میان اتومبیل های قدیمی و کلاسیک آمریکایی می باشد که شما می بایست به رقابت با مدعیان بپردازید . شرکت در مسابقات زیرزمینی و درون شهری با خودروهای کلاسیک و البته تقویت شده ، وظیفه ی اصلی شما در این بازی می باشد . در این بازی شاهد وجود ۱۲ اتومبیل مختلف از نژاد خودروهای سلطنتی هستیم که باعث افزایش دوچندان هیجان بازی می شوند . با پیروز شدن در مسابقات این آزادی عمل را خواهید داشت تا با رفتن به گاراژ ، تمام قطعات اتومبیل خود نظیر موتور ،‌ گیربکس ، چرخ ها و … را قوی تر کنید تا برای مسابقات سخت تر آماده باشید ! شما سه نوع از مسابقات یعنی رقص ، مسابقه خیابانی و پرش را پیشرو خواهید داشت که هرکدام چالشی جدید را برای شما رقم خواهند زد .

 

Armin بازدید : 14 جمعه 29 دی 1391 نظرات (0)

Bang Bang Racing – خود را برای مسابقه ای مهیج و سراسر هیحان آماده کنید . در بازی علاوه بر سرعت ، می بایست مهارت کنترل ماشین را نیز داشته باشید تا بتوانید در مراحل مختلف بازی اول شوید . بازی با یک سیستم کنترل جذاب و همچنین آهنگ های متنوع ، می تواند لذتی بی پایان را برای شما به ارمغان بیاورد . با استفاده از مخروط ها، لاستیک ها و بشکه های منفجر شونده میتوانید سایر رقبای خود را از نابود کنید تا شانس شما برای قهرمانی بیشتر شود . همچنین می توانید با استفاده از راه های میانبر سریعتر به نقطه ی پایان برسید . ۲۰ اتومبیل مختلف در ۴ کلاس متفاوت با هشت رنگ متنوع ، بازی کردن به صورت چند نفره ، راه های متنوع در شرایط آب و هوایی متفاوت و … از سایر ویژگی های این بازی مهیج می باشند

 

Armin بازدید : 8 جمعه 29 دی 1391 نظرات (0)

Scania Truck Driving Simulator Extended – آخرین محصول استودیوی بازی سازی SCS Software که در واقع یک شبیه ساز کامل از رانندگی با کامیون های و تریلرهای اسکانیا می باشد . بازی دارای دو بخش متفات است . بخش اول به شما نکات آموزنده برای رانندگی در ترافیک های سنگین و عادی را آموزش می دهد که به Driving School معروف است و تمام حرکات لازم همچون پارک صحیح ، دنده عقب و سایر نکات آموزشی مربط به این کامیون ها را به صورت تست به شما آموزش می دهد . در بخش دوم ، شما می بایست با استفاده از نکاتی که از بخش اول یاد گرفته اید ، با سایر رقبا به مسابقه بپردازید که هیجانی ترین بخش این بازی می باشد ! در این بخش از شما انتظار می رود تا بدون کوچترین خطا ، مسیرهای تعیین شده را به سلامت پشت سربگذارید . اگر به دنبال تجربه ای متفاوت از کنترل بازی ماشین های سنگین هستید ، این بازی بسیار مناسب خواهد بود .

تعداد صفحات : 3

درباره ما
سلام به وبلاگ من خوش آمدید . خوشحال میشم با نظرات خودتون من رو در بهبود وبلاگ یاری کنید .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما بهترین گوشی هوشمند 2012 چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 425
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 135
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,225
  • بازدید ماه : 3,302
  • بازدید سال : 22,675
  • بازدید کلی : 70,046