loading...
بهترین ها برای دانلود در irandl20
Armin بازدید : 26 چهارشنبه 23 اسفند 1391 نظرات (0)
با نسخه ی جدید بازی جذاب Cold Case Summer در خدمت شما هستیم.در این نسخه در آغاز بازی کارول با درخواست کمک از سوی مردی مرموز و ناشناس رو به رو می شود.این مرد از اتفاقاتی اسرار آمیز پرده برداری می کند و کارول را در جریان قرار می دهد اما از معرفی و افشای هویت خود سرباز می زند.صبح روز بعد جنازه ی او را شناور در رودخانه ی نورکپینگ می یابند.حال کارول به دنبال پاسخی برای پرسشهای پیش آمده است و به شدت احساس خطر می کند.آیا اطلاعاتی که او افشا کرده است سبب مرگش شد یا…در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده نمایید.
Armin بازدید : 31 پنجشنبه 26 بهمن 1391 نظرات (0)

Bollywood Wannabe یک بازی شبیه سازی و کم حجم برای PC می باشد .‫در این بازی هدف ستاره شدن است.هر کسی می خواهد از دیگری بهتر باشد و آنچه تفاوت هارا رقم می زند شور و اشتیاق است . برقصید ، اهمیتی ندارد که در کجا هستید.پس از اینکه این نمایشنامه پذیرفته نشد و کسی تهیه کنندگی آن را به عهده نگرفت او تصمیم گرفت خودش همه کار ها را پیش برده و برنامه اش را بسازد.او در ابتدا دو بازیگر مشتاق استخدام کرد و روال کاری را کاملا روشن برایشان توضیح داد.هدف ساخت فیلمی محرک جهت تشویق مردم برای رقص و جنب و جوش است.اینکه بیاموزیم در هر مکانی و در میان عموم می توان رقصید و توجه دیگران را بدین منظور جلب کرد.پس از آن هر کسی دوست دارد تا به ستاره تبدیل شده و به‬ بلندای افتخار برسد‬‎ . در ادامه می توانید تصاویری از محیط این بازی را مشاهده نمایید .

 

Armin بازدید : 25 دوشنبه 16 بهمن 1391 نظرات (0)
Dark Lore Mysteries: The Hunt for Truth – با درهم شکستن سایه های نهفته و آشکار سازی حقیقت های پنهان در بستر دنیای پر رمز و راز این بازی اسرار آمیز به ماموریت خود عمل کنید. در هر مرحله از بازی با پازل هایی دشوار روبه رو خواهید شد که برای حل آنها نیازمند استفاده بهینه از هوش و مهارت های خود در زمینه بازی های Hidden object هستید.در این بازی شخصیت های بسیار جالبی طراحی شده است که در روند بازی به خوبی با آنها ارتباط برقرار خواهید کرد و….در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده نمایید.
Armin بازدید : 24 دوشنبه 16 بهمن 1391 نظرات (0)
Maestro Music from the Void – یک بار دیگر زنجیره ای از انسانها در حال ناپدید شدن هستند.این بار در شهر وین جایی که دو تن از نوابغ موسیقی این شهر که به تازگی در حال کار کردن و ایجاد هماهنگی به منظور ساخت و اجرای یک قطعه موسیقایی ویژه بودند ناپدید شده اند و هیچ خبری از آنها نیست.ابتدا با کسب اطلاعات کافی در مورد آن قطعه بر دانش خود نسبت به راز ناپدید شدن آنها بیفزایید و سپس با در کنار هم قرار دادن سر نخ ها نسبت به یافتن آنها اقدام کنید…
Armin بازدید : 576 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (0)

فضای مرده از جمله بازی هایی است که مخاطب را درگیر جو خود میسازد،در فضای مرده این گرافیک نیست که شما را میخکوب میکند، داستان تخیلی در مکانی خیالی و موجوداتی تغییر شکل یافته نیز چیز جدیدی نیستند.راز موفقیت فضای مرده، فضای مرده آن است. صداهایی هراس انگیزی که در هیچ بازی دیگری نخواهید شنید،که موجب میشود تنفس شما با صدای تنفس شخصیت بازی هماهنگ شود ودر آخر معجون غافلگیری نفس شما را بند خواهد آورد. بعضی وقت ها یک تقلید و یا وام گرفتن، خیلی بهتر از منبع الهام عمل می کند، طوری که خود به یک اصل تبدیل شده که حتی ممکن است منبع الهام آن، دست به تقلید از آن بزند. Visceral Games مانند یک جراح، چاقو به دست می گیرد و مغز شما را به وحشیانه ترین طریق باز می کند و آنچنان شما را می ترساند و به شما ضربه می زند که تا سرحد مرگ شوکه شوید و سپس محتویات مغز شما را به دیوار می پاشد و کاری می کند که بفهمید چرا اسم استودیو Visceral Games است. EA به تازگی سیستم Strategic Dismemberment 2.0 (سیستم قطع عضو) را در مورد Dead Space 2 معرفی کرد و به شما نشان می دهد چطور می توانید به طرق جدید دشمن خود را زجر دهید و در نهایت تکه پاره اش کنید.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|


Armin بازدید : 23 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (0)

Spider-Man: Shattered Dimensions تحولی در گیم پلی و گرافیک و سبک این بازی به وجود آورد . میستریو که در کمیک های اسپایدر من قبلا معرفی شد به دنبال لوح گرانقدر میگشت که اسپایدی شوخ و بانمک ظاهر میشود و جلو هدف او را میگیرد طی چند درگیری بین آنها اسپایدی نا خواسته مشتی بر وسط لوح قرار میدهد که لوح را به چند قسمت تقسیم میکند همان لحظه میستریو با خنده ی تمسخر آمیزی محیط بازی را ترک میکند و حال اسپایدی و مادام وب تنها میمانند این شخص به اسپایدی میگوید که نام این لوح لوح نظم و آشفتگی هست و نظم دنیا به آن شی گرانبها بستگی دارد و اکنون بین چهار مرد عنکبوتی در چهار زمان مختلف تقسیم شده و…

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|


Armin بازدید : 19 جمعه 17 آذر 1391 نظرات (0)

 

FlyN اگر بازی معروف و جالب Botanicula را تجربه کرده باشید حتما از این بازی نیز لذت خواهید برد زیرا این بازی در واقع می توان گفت نسخه دوم Botanicula است ، بازی روند نگهبانی از ۴ درخت مشهور توسط یک کرم کوچک را دارد و شما در بازی با عمق بالا در یک درخت گشت می زنید و هر جا که باعث آسیب شده است را ترمیم می کنید ، سازنده بازی اعقاد دارد که این بازی یک نسخه تمام عیار از این سبک و مناسب برای همه سنین می باشد و گیم پلی بازی تماما بصری و روان است و نمی توان بازی را در مقیاس یک زندگی سنجید اما میتوان بخشی از آن را در نظر داشت.  

FlyN-SKIDROW | 1.5 GB

 

Armin بازدید : 19 جمعه 17 آذر 1391 نظرات (0)

بازی های ماجراجویی همیشه با داشتن یک داستان قوی و بسیار زیبا مورد توجه قرار می گرفتند. The Testament of Sherlock Holmes نیز از این قاعده مستثنی نیست و زمانی که این بازی را تجربه می کنید، داستان آن به سرعت شما را تحت تأثیر قرار می دهد. گروهی از کودکان مشغول خواندن یکی از داستان های شرلوک هولمز می شوند و چیزی که آن ها می خوانند به صورت بازی برای بازیکنان به نمایش درمی آید. ماجرا از جایی آغاز می شود که هولمز به همراه دکتر واتسون (Dr. Waston) برای بررسی صحنه یک دزدی به خانه فرد ثروتمندی می روند. این شخص دارای گردنبند بسیار ارزشمندی بوده که به ظاهر به سرقت رفته و اکنون از هولمز و واتسون درخواست کمک کرده است.کیفیت طراحی محیط و بافت های به کار رفته در آن ها قابل قبول و پرجزئیات هستند. محیط ها بسیار متنوع و زیبا از کار درآمده اند و نمای اواخر قرن ۱۸ میلادی به خوبی در آن ها دیده می شود. خانه ها و محیط هایی که در آن ها حضور پیدا می کنید، بسیار زیبا طراحی شده اند به خوبی شما را در فضای رمز آلود بازی قرار می دهند.

 

The Testament of Sherlock Holmes-SKIDROW

 

Armin بازدید : 31 جمعه 17 آذر 1391 نظرات (0)

 

Edna and Harvey Harveys New Eyes یک بازی زیبا و دوبعدی در سبک ماجراجویی می باشد . شخصیت اصلی داستان دختری به نام لیلی است که در مدرسه صومعه (عبادتگاه راهب در بالای کوه) است و تنها در ذهن خود رویای فرار از قوانین سختگیرانه مادر راهب را تصور می کند . اما به طرز عجیبی بهترین دوست او یعنی Edna گم می شود و حالا او می بایست به کمک دوست خود برود و او را پیدا کند . خود را برای دیدن ۵۳ مکان متنوع آماده کنید و به لیلی ، بهترین دختر کوچک دنیا کمک کنید تا بهترین دوستش را پیدا کند . این بازی به صورت دست ساز و با نقاشی به صورت ۲D طراحی شده است و یکی از نامزدهای دریافت بهترین بازی سال ۲۰۱۲ در کشور آلمان است که سازندگان آن عناوینی موفق و با همین سبک را با نام های The Whispered World و Deponia ساخته اند که به موفقیت این بازی نیز امیدوار هستند .

 

Edna and Harvey Harveys New Eyes-FLT | 1.8 GB

 


Armin بازدید : 434 جمعه 17 آذر 1391 نظرات (0)

سرانجام پس از مدتها قول و وعده، امروز بازی جدید Angry Birds Star Wars عرضه شد.  داستان بازی زیبای Angry Birds Star Wars این است که پرندگان خشمگین داستان ما در فضا به دنبال تخم های خود هستند. آنها مجبور شدند با سربازان فضایی به جنگ خوکهای بد بروند. سبک این بازی همانند همیشه است اما شخصیت های جدید را مشاهده خواهید کرد که یکی از دیگری خشمگین تر و قدرتمند تر است. حتماً این بازی جدید و زیبا را که ساخت شرکت Rovio است دانلود کنید و از آن لذت ببرید.

تعداد صفحات : 5

درباره ما
سلام به وبلاگ من خوش آمدید . خوشحال میشم با نظرات خودتون من رو در بهبود وبلاگ یاری کنید .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما بهترین گوشی هوشمند 2012 چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 425
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 135
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,218
  • بازدید ماه : 3,295
  • بازدید سال : 22,668
  • بازدید کلی : 70,039