loading...
بهترین ها برای دانلود در irandl20
Armin بازدید : 25 پنجشنبه 17 اسفند 1391 نظرات (0)

J.River Media Center یکی از حرفه ای ترین نرم افزارها در زمینه پخش فایل های صوتی و تصویری می باشد. اگر شما هم مانند بسیاری از کاربران رایانه هنگام پخش فایل های صوتی و تصویری با خطای عدم پشتیبانی پسوند مواجه شده اید و یا نرم افزار فعلی شما فاقد امکاناتی همچون بزرگنمایی فیلم و دیگر نیاز های شما می باشد , هم اکنون ما برای شما کاربران گرامی دانلودها بهترین و حرفه ای ترین نرم افزار پلیر را اماده دریافت نموده ایم. این نرم افزار علاوه بر پشتیبانی و پخش بیش از ۸۰ پسوند مختلف از فایل های صوتی و تصویری توانایی پخش انواع افکت های سه بعدی و دو بعدی را نیز دارا می باشد و علاوه بر ان شما می توانید به سادگی هر چه تمام تر توسط این نرم افزار اقدام به جستجو در یوتیوب و دانلود از آن نمایید. J.River Media Center با دارا بودن قابلیت فایل وقایع به شما این امکان را می دهد تا تمام فایل هایی که از ابتدای کار نرم افزار تا به امروز پخش نموده اید را مشاهده نمایید و همچنین هنگام پخش فایل های صوتی می توانید انواع تگ های موجود در هر فایل را به صورت جداگانه مشاهده نمایید. این نرم افزار علاوه بر قابلیت پخش فایل های صوتی و تصویری قابلیت تبدیل فایل های صوتی به Mp3 و رایت همزمان آن را دارا می باشد و همچنین شما می توانید به سادگی توسط این نرم افزار اقدام به طراحی لیبل جهت چاپ روی سی دی وی دی وی دی نمایید.

 

Armin بازدید : 23 پنجشنبه 17 اسفند 1391 نظرات (0)

Media Player Classic Home Cinema یکی از محبوب ترین و قدیمی ترین پلیر های صوتی و تصویری می باشد که نسخه ساده تر ان تقریبا در تمام سیستم عامل های ویندوزی به صورت پیش فرض موجود می باشد. این نرم افزار از یکی از قدرتمند ترین و مشهور ترین کدک ها که  FfdShow نام دارد جهت پخش پسوند های مختلف بهره مند شده است که این ویژگی باعث شده است این نرم افزار بر خلاف تمامی نرم افزار های موجود در این زمینه هیچ نیازی به نصب کدک برای پخش پسوند های خاص دارا نباشد به صورتی که نرم افزار در حالت معمولی قارد به پخش H.264 و فرمت های WAV, WMA, MP3, OGG, SND, AU, AIF, AIFC, AIFF, MIDI, MPEG, MPG, MP2, VOB, AC3, DTS, ASX, M3U, PLS, WAX, ASF, WM, WMA, WMV, AVI, CDA, JPEG, JPG, GIF, PNG, BMP, D2V, MP4, SWF, MOV, QT, FLV  و … می باشد. همچنین این نرم افزار می تواند به راحتی از زیرنویس های زبان پارسی پشتیبانی نماید و توانایی اتصال به دستگاه های کپچر را دارا بوده و قابلیت ضبط و پخش با این دستگاه را دارد.

 

Armin بازدید : 12 پنجشنبه 17 اسفند 1391 نظرات (0)

Splash PRO یکی از محبوبترین نرم افزارهای پخش فیلم ها با کیفیت های بالای HD و همچنین با رنگ طبیعی می باشد. این نرم افزار به طور ویژه برای پخش فیلم های AVCHD™, MPEG-2, AVC/H.264 و VC-1 و همچنین فیلم های دوربین های فیلمبرداری طراحی شده است.با نصب این نرم افزار به سادگی و بدون نیاز به نصب کدک های اضافه فیلم ها را باکیفیت و سرعت و بدون مشکل اجرا خواهید کرد. این نرم افزار با استفاده از قابلیتی به نام Advanced picture post-processing engine این امکان را به کاربر میدهد تا فیلم ها را با کیفیتی واضح و خیرکننده تماشا کند و نهایت کیفیت ممکن برای ویدیو را فراهم آورد. با پشتیبانی از فرمت های AVCHD تبدیل به بهترین پخش کننده فیلم های دوربین های فیلمبرداری با کیفیت بالا خواهد بود.ظاهر این نرم افزار یکی دیگر از امکانات و ویژگی های آن است که با ظاهر کاربرپسند و زیبا هرکسی را به خود جلب خواهد کرد. حالتی به نام EcoMode ویژه لپ تاپ ها ایجاد شده است و میتوانید هنگام مشاهده فیلم ها با فعال کردن آن تا ۴۰% زمان بیشتری را برای مشاهده فیلم هایتان با استفاده از باتری لپ تاپ داشته باشید.پشتیبانی از فرمت های AVI, MKV, MOV, M2TS, MTS, M2T, MP4, MPG, TS و کدک های H.264, MPEG-2, VC-1 و همچنین پشتیبانی از کیفیت های ۱۰۸۰P و زیرنویس و قابلیت پخش فیلم های ماهواره از طریق DVB-T این نرم افزار بسیار کامل و محبوب نموده است.

Armin بازدید : 21 پنجشنبه 17 اسفند 1391 نظرات (0)

Nero 12 Platinum دیگر تنها یک نرم افزار رایت لوح های فشرده نیست. در نسخه ۱۲ نرو امکانات فراوانی در زمینه مالتی مدیا فراهم آمده است. اصلی ترین کارکرد نرم افزار نرو که همگان با آن آشنا هستند ، ابزار کامل جهت رایت انواع لوح های فشرده CD/DVD و Blu-ray و انواع فایل های ایمیج بوده است. امکاناتی جهت رایت انواع ویدیوها روی لوح های فشرده به صورت ویدیویی و رایت لوح های فشرده صوتی و همچنین استفاده از فایل های ایمیج (iso-bin) و کپی انواع لوح های فشرده از فاکتورهای اصلی نرم افزار نرو بوده است. اما در نسخه ۱۲ و در واقع Nero 12 Platinum ابزار کامل مالتی مدیا است که در کنار ابزارهای رایت لوح های فشرده قابلیت های تبدیل فرمت ویدیو ها و فایل های صوتی ، پخش فرمت های صوتی و تصویری و فیلم های HD و AVCHD و بلو-ری ، ریپ کردن انواع دی وی دی ها ،ویرایش و برش و چسباندن ویدیوها ، بک آپ گرفتن از تمامی فایل های سیستم با امکانات جهت تنظیم خودکار ، بخش طراحی کاور و… به طور کامل توانایی های این نرم افزار را در ادامه مطلب شرح داده ایم.

 

Armin بازدید : 11 پنجشنبه 17 اسفند 1391 نظرات (0)

DivX Plus نرم افزاری بسیار عالی است که میتواند فرمت های فشرده شده DivX را با کیفیت بسیار بالا پخش کند و در کنار این قابلیت ، نمایش دیگر فرمت های ویدیویی و تبدیل به فرمت DivX و تبدیل دیگر فرمت ها و همچنین وجود دارا بودن Codec Pack این نرم افزار را بسیار کامل جلوه میدهد. فرمت DivX فرمتی محبوب است زیرا که با انجام عمل کدینگ فایل های ویدویی را بدون کاهش کیفیت بسیار فشرده می سازد و غالبا در دی وی دی ها به کار گرفته می شود. این فرمت جهت پخش نیازمند نرم افزاری ویژه است که DivX Plus با داشتن بخش DivX Plus Player این فرمت ها را پخش میکند ضمن اینکه از دیگر فرمت های صوتی و تصویری نظیر AVI, DIVX, MKV, MP4, MOV, WMV نیز پشتیبانی میکند. همچنین این نرم افزار امکان نمایش زیرنویس حتی چندین زیرنویس را نیز فراهم آورده است. فرمت های با کیفیت HD (DivX, XVID, H.264, x264 و WMV*, RMVB**, AVCHD) نیز پشتیبانی شده اند. در زمینه تبدیل نرم افزار میتواند فرمت های نامبرده را به یکدیگر تبدیل کند. در زمینه تبدیل فرمت های دیگری MPG, TS, VOB and SVCD نیز پشتیبانی شده اند و قابلیت هایی مانند اضافه کردن چندین زیرنویس به فیلم ، ادغام فایل های ویدیوی و تنظیم bitrate و حجم نیز امکان پذیر است. بخش DivX Plus Web Player نیز برای پخش فیلم هایی است که با تکنولوژی DivX در سطح وب منتشر شده اند ، می باشد و قابلیت اصلی این بخش امکان دانلود این ویدیوها می باشد. قابلیت رایت لوح های فشرده نیز فراهم آماده است تا از این نرم افزار بسیار ویژه بسازد.

 

Armin بازدید : 180 چهارشنبه 16 اسفند 1391 نظرات (0)

The Sims 3: University Life به بازیکن امکان تحصیل در دانشگاه ها را می دهد. بازیکن می تواند برای کاراکتر خود در دانشگاه نام نویسی کند و سپس در کلاس های مختلف شرکت کرده و مدارک تحصیلی اخذ کند. این دانشگاه در شهری جدید قرار دارد که بازیکن می تواند به گردش در آن شهر نیز بپردازد. شما در این بازی به زندگی اجتماعی در دانشگاه می پردازید، مدارک تحصیلی خود را در رشته هایی که علاقه دارید دریافت می کنید، به جشن های دانشجویی رفته و با استفاده از ترفیعات و رتبه های تحصیلی خوبی که در دانشگاه کسب می کنید، موقعیت شغلی بهتری را برای خود فراهم می آورید. شما از هم اکنون می توانید این افزونه بازی اصلی Sims 3 را به صورت رایگان و با لینک مستقیم برای اولین بار از وبسایت ایران دانلود دریافت نمایید.

Armin بازدید : 13 چهارشنبه 16 اسفند 1391 نظرات (0)

Tomb Raider – لارای جوان در کشتی “استقامت” به سمت اولین ماجراجویی زندگی اش سفر می کند. مقصد، جزیره ای است در نزدیکی سواحل کشور ژاپن که مکان مناسبی برای یک گردش باستان شناسی به نظر می رسد. اما ناگهان مقصد تغییر می کند! طوفانی سهمگین باعث متلاشی شدن کشتی می شود و امواج دریا لارای نگون بخت را به ساحل جزیره ای ناشناخته می رسانند. او وحشت زده و زخمی در محیطی خطرناک به دام می افتد و باید برای نجات جانش و مخفی ماندن از چشم ساکنین وحشی جزیره دست به کارهای نا متعارفی بزند.این قصه کلی پنجمین بازی از مجموعه توم ریدر است که توسط کریستال داینامیکس ساخته می شود. در چند سال اخیر همواره شاهد علاقه مفرط سازندگان برای ایجاد تحول در این فرانچایز پرطرفدار بوده ایم. سال ۲۰۱۰ بود که “لارا کرافت و نگهبان روشنایی” منتشر شد و مورد استقبال اهالی بازی قرار گرفت. اما گویا سازنده ها از اثر خود راضی نبودند و بلافاصله شروع به ساخت بازی دیگری از مجموعه توم ریدر با درون مایه ای کاملا متفاوت نمودند. طبق گفته آنها، بیشتر افراد مشغول روی پروژه ی ساخت این بازی، تجربه حضور در عناوین قبلی توم ریدر را دارند و تمام تلاش تیم سازنده، روی ایجاد حس اضطراب ناشی از خطرات محیطی و انگیزه تلاش برای بقا متمرکز شده است.

 

Tomb Raider-SKIDROW | 10 GB

نسخه کم حجم BlackBox با حجم ۶٫۷ گیگابایت به پست افزوده شد

 

Armin بازدید : 17 چهارشنبه 16 اسفند 1391 نظرات (0)

بازی Sniper Elite Nazi Zombie Army را شرکت Rebellion برای کامپیوتر های خانگی ساخته است.این بازی در مورد جنگ جهانی دوم می باشد ولی با این تفاوت که در این بازی ارتش هیتلر، نازی ها تبدیل به زامبی شده اند.در پایان جنگ جهانی، هیتلر که در آستانه شکست خود را میبینید نازی های وفادار به خود را که بر اثر آزمایشات شیمیایی تبدیل به زامبی شده اند را برای نابودی کل اروپا آزاد میکند. شما در نقش یک تک تیرانداز با نام Karl Fairburne باید این زامبی ها رو از بین ببرید.

 

Sniper Elite Nazi Zombie Army-FLT | 3.2 GB

 

Armin بازدید : 18 چهارشنبه 16 اسفند 1391 نظرات (0)

HyperSonic 4 عنوان یک بازی اکشن برروی آسمان می باشد ! در این بازی شما در نقش خلبنان جت های پرسرعت می باشید . جت های جنگی به پیشرفته ترین سلاح ها از جمله موشک ها و حتی سلاح هایی که فراتر از حد تصور مجهز هستند .بازی هم دارای بخش Single Player هست که معمولا بخش داستانی بازی هست و ماموریتهایی که به شما در طول بازی داده می شود عمدتا شامل تخریب و انهدام پایگاه های نظامی دشمن و یا دوئل با دشمننان در آسمان هست که بدون شک یکی از جذابترین بخش های این بازی به حساب می اید .علاوه بر این بخش MutiPlayer هم د ربازی وجود دارد که این بخش به شما این امکان را میدهد که بتوانید با دوستانتان بر فراز آسمانها دوئل کنید و انها را شکست دهید و یا اینکه میتوانید با دوستانتان در یک تیم باشید و گروهی به سراغ دشمنان رفته و انها را نابود سازید .

 

HyperSonic 4-SKIDROW | 1.3 GB

 

Armin بازدید : 17 چهارشنبه 16 اسفند 1391 نظرات (0)

بازی Crysis 3 با گرافیکی دیدنی و فراتر از این نسل بازگشته است ، به گونه ای که خیلی از منتقدین گرافیک این بازی را سرآغاز نسل بعد بازی ها می دانند . نسخه سوم سال ها بعد از وقایع نسخه دوم اتفاق می افتد و حالا شهر نیویورک پس از تخریب، شبیه به جنگل شده و درخت ها و آب تمام آن را پوشانده اند. تبدیل شدن نیویورک به جنگل این امکان را به سازندگان بازی داده است تا با خلق صحنه های زیبا و گرافیکی ، محیط های دیدنی بسازند . داستان بازی بعد از جنگ علیه Ceph که یک انجمن مخرب از Cell Corporation است، اتفاق می افتد. آن ها قصد دارند به یک انرژی نیرومند دست پیدا کنند. بازی از مجسمه آزادی در نیویورک شروع می شود و مایکل سایکس (Michael Sykes) ملقب به Psycho که شخصیت اصلی Crysis: Warhead است هم در بازی حضور دارد.در حقیقت بازی ۲۰ سال بعد از Crysis 2 اتفاق می افتد و شهر تغییرات زیادی داشته است. محله چینی ها پر از درخت هایی است که از تاکسی های زرد نیویورک بیرون زده اند. پروانه های زیبا دور و بر آهن های زنگ زده می چرخند و سبزه تمام خیابان ها را گرفته است. Crytek محیط بازی را زیباترین جنگل بارانی می داند که تا به حال دیده اید و این موضوع تأثیر بسیار زیادی هم بر گیم پلی بازی دارد.

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۹٫۲ گیگابایت به پست اضافه شد|

|کرک فیکس نهایی بازی با نام Crackfix 2 INTERNAL-RELOADED به پست اضافه شد|

تعداد صفحات : 43

درباره ما
سلام به وبلاگ من خوش آمدید . خوشحال میشم با نظرات خودتون من رو در بهبود وبلاگ یاری کنید .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما بهترین گوشی هوشمند 2012 چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 425
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 49
  • باردید دیروز : 135
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,239
  • بازدید ماه : 3,316
  • بازدید سال : 22,689
  • بازدید کلی : 70,060