loading...
بهترین ها برای دانلود در irandl20
Armin بازدید : 26 چهارشنبه 23 اسفند 1391 نظرات (0)

Acoustica Mixcraft نرم افزاری ساده اما فوق العاده پرقدرت برای ضبط , افکت گذاری و ویرایش صدا است . شما به راحتی و تنها با چند کلیک می توانید به صورت حرفه ای موزیک های خود را رمیکس کرده و در مهمانی های خود استفاده کنید . از قابلیت های خوب این نرم افزار امکان افکت گذاری حرفه ای بر روی موزیک ها می باشد که شما به راحتی با انتخاب افکت های قرار داده شده در Acoustica Mixcraft می توانید مانند یک تنظیم کننده واقعی موزیک خود را ادیت کنید . یکی از دلایل انتخاب Acoustica Mixcraft علاوه بر قدرتمند بودن سادگی استفاده از آن است که شما چه به عنوان کاربر تازه کار یا به عنوان کاربر حرفه ای هنگام استفاده از آن لذت خواهید برد.

 

Armin بازدید : 26 چهارشنبه 23 اسفند 1391 نظرات (0)

n-Track Studio نام یک استدیو قدرتمند و کامل مجازی برای ساخت و ویرایش آهنگ و فایل های صوتی مختلف می باشد. به کمک این نرم افزار قدرتمند انجام عملیات های مختلف نظیر میکس و ترکیب فایل های صوتی ، افکت گذاری بر روی آهنگ ها ، ضبط صدا به صورت حرفه ای از کارت های صوتی و یا میکروفون و … را می توان به انجام رسانید. این نرم افزار محصولی از شرکت nTrack Software می باشد.

 

Armin بازدید : 21 چهارشنبه 23 اسفند 1391 نظرات (0)

Sniper محبوبیت این کلمه به ظاهر ساده به قدری زیاد است که همه ساله تمامی عناوین اول شخص شوتر بزرگ سعی می کنند تا حداقل یکی از مراحل خود را به این بخش اختصاص دهند. لذت این تجربه به قدری بالاست که در دو سال پیش عنوانی با نام Sniper: Ghost Warrior عرضه شد که تمام توجه خود را بر روی یک تجربه تک تیرانداز قرار داده بود. عنوانی که هر چند معایب بسیار فراوانی داشت اما توانست ۲ میلیون نسخه بفروشد. این موفقیت ها باعث سرآغازی برای ساخت قسمت دوم شد. اما این بار City Interactive آمده تا با جبران اشتباهات گذشته جدا از فروش بالا ، خاطره ای خوب از لحاظ نمرات هم به جای بگذارد. با وعده یک داستان حماسه ای و به نگارش در آمده توسط برترین نویسندگان Sniper Ghost warrior 2 آمده تا در این بخش یک روایت سینمایی و جذاب را ارایه دهد. البته این وعده هست که استدیوی City Interactive داشته و برای عنوانی که قسمت اول یکی از بدترین داستان سرایی  را داشته امری جسورانه به نظر می رسد.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی، نسخه FLT بازی|

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۴٫۵ گیگابایت به پست اضافه شد|

 


Armin بازدید : 26 چهارشنبه 23 اسفند 1391 نظرات (0)
با نسخه ی جدید بازی جذاب Cold Case Summer در خدمت شما هستیم.در این نسخه در آغاز بازی کارول با درخواست کمک از سوی مردی مرموز و ناشناس رو به رو می شود.این مرد از اتفاقاتی اسرار آمیز پرده برداری می کند و کارول را در جریان قرار می دهد اما از معرفی و افشای هویت خود سرباز می زند.صبح روز بعد جنازه ی او را شناور در رودخانه ی نورکپینگ می یابند.حال کارول به دنبال پاسخی برای پرسشهای پیش آمده است و به شدت احساس خطر می کند.آیا اطلاعاتی که او افشا کرده است سبب مرگش شد یا…در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده نمایید.
Armin بازدید : 23 سه شنبه 22 اسفند 1391 نظرات (0)

MoviePlus راه حلی قدرتمند را برای ویرایش ویدیوهای دیجیتالی فراهم می کند. این نرم افزار کاربردی آسان داشته و ابزارها و افکت های استودیو را با کیفیتی خیره کننده برای شما فراهم می کند. شما می توانید فیلم های خانوادگی و خاطره انگیزتان را بدون داشتن تخصص خاص در این زمینه، در سطح بالایی از کیفیت ویرایش کرده و یک ویدیو HD بسازید و در نهایت فیلم تولید شده را بر روی DVD یا Blu-ray Disc رایت کنید یا آن را به طور مستقیم برای وب یا share نمودن در اینترنت، آپلود کنید. MoviePlus X5 از فرمت های AVCHD و HDV و تمامی فرمت های رایج فایل های ویدیویی پشتیبانی می کند، بدین معنی که شما قادر خواهید بود بدون در نظر گرفتن این که فیلم مورد نظرتان با دوربین فیلمبرداری، دوربین موبایل، دوربین دیجیتال و یا هر وسیله دیگری، ضبط شده است به راحتی ادیت کردن آن را به منظور تولید یک فیلم حرفه ای، آغاز کنید.

 

Armin بازدید : 25 سه شنبه 22 اسفند 1391 نظرات (0)

نرم افزار مالتی مدیا VideoStudio Pro X5 عملیات ساخت فیلم را قدرت داده و محیط مناسب برای خلاقیت را ایجاد کرده است. در این نسخه از نرم افزار قابلیت پشتیبانی از HTML5 به نرم افزار افزوده شده است. همچنین کار برای ایجاد ویدیوهای DVD و Blu-Ray سهولت داده شده است.همچنین شما می توانید از تولید فیلم های خانوادگی و اسلایدی تا انیمیشن های دیدنی و جذاب را با این نرم افزار خلق نمایید. این نرم افزار ویرایش فیلم HD با قالب های حرفه ای، جلوه هایی با کیفیت استودیو، عنوان های زیبا شده و انتقال های (transition) آرام و دلنواز به کار شما سرعت میدهد. گردش کار خود با شتابگرهای GPU و پشتیبانی از CPU های چند هسته ای Intel برای سرعت ویرایش و پرداخت (render) زیاد طراحی شده است. در محیط Express Edit کلیپ های ویدویی خود را به سرعت مونتاژ کرده و با استفاده از ابزارهای حرفه ای ویرایش کنید. سپس میتوانید ویدئو ساخته شده را در YouTube, Facebook, Vimeo, DVD, AVCHD و Blue-ray، iPod, PSP و غیره ذخیره و به اشتراک بگذارید. از هم اکنون می توانید این نرم افزار بی نظیر را به صورت رایگان از وبسایت ایران دانلود 20 دریافت نمایید.

 

Armin بازدید : 25 سه شنبه 22 اسفند 1391 نظرات (0)

نرم افزار مالتی مدیا VideoStudio Pro X4 عملیات ساخت فیلم را قدرت داده و محیط مناسب برای خلاقیت را ایجاد کرده است. این نرم افزار ویرایش فیلم HD با قالب های حرفه ای، جلوه هایی با کیفیت استودیو، عنوان های زیبا شده و انتقال های (transition) آرام و دلنواز به کار شما سرعت میدهد. گردش کار خود با شتابگرهای GPU و پشتیبانی از CPU های چند هسته ای Intel برای سرعت ویرایش و پرداخت (render) زیاد طراحی شده است. در محیط Express Edit کلیپ های ویدویی خود را به سرعت مونتاژ کرده و با استفاده از ابزارهای حرفه ای ویرایش کنید. سپس میتوانید ویدئو ساخته شده را در YouTube, Facebook, Vimeo, DVD, AVCHD و Blue-ray، iPod, PSP و غیره ذخیره و به اشتراک بگذارید. از هم اکنون می توانید این نرم افزار بی نظیر را به صورت رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

| نسخه RePack شده با حجم ۲۱۰ مگابایت |


Armin بازدید : 20 سه شنبه 22 اسفند 1391 نظرات (0)

توسط این نرم افزار جالب و سرگرم کننده می توانید علاوه بر فیلمبرداری و عکسبرداری از طریق وبکم به تصویر و یا فیلم گرفته شده افکتهای جالب و خنده دار اضافه کنید ، تصاویر و فیلم گرفته شده توسط این نرم افزار از کیفیت بالای برخوردار خواهد بود. توسط این نرم افزار میتوانید به تصاویر و یا فیلم های گرفته شده حالت کاریکاتوری دهید ، نرم افزار Video Booth Pro همچنین میتوانید عکس ها و یا فیلمهای گرفته شده را در محیط های مختلف قرار دهید.

Armin بازدید : 19 سه شنبه 22 اسفند 1391 نظرات (0)

مونتاژ ویدویی، میکس صدا و خلق منو برای DVD ها اعمالی هستند که در یک محصول قدرتمند و منحصر به فرد گردهم آمده اند. Vegas Movie Studio HD Platinum نرم افزاری است که تمام نیازهای شما را برای تولید فیلم های با کیفیت بالا، کلیپ ها و دی وی دی های جشن های مختلف و … فراهم می سازد. شما در کنار تدوین راحت ویدئو های خود قادرید تا حاصل کار خود را در هر فرمتی حتی High-definition HDV و Sony AVCHD تولید کنید. این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا با ترکیب کلیپ ها، تصحیح رنگ ها و ترکیب صداها به فیلم مورد نظر خود در این استودیو دست یابید و همچنین با مجتمع کردن تکنیک های ویژه برای DVD ها و در اختیار قرار دادن خروجی های چندگانه حتی برای ارسال به صورت آنلاین، پروژه خود را همانطور که متقاضی می خواهد تحویل دهید. نرم افزار Vegas Movie Studio در عین سادگی ویدئوهای شما را ویرایش می کند. و بهتر از همه، این نرم افزار یک ادیتور کاملاً real-time است. در این نرم افزار اصلاً مهم نیست که شما چه تغییراتی روی فیلم ها و عکس های خود ایجاد کرده اید چرا که اصل مدیای شما بدون هیچ تغییر و افزودن افکتی باقی می ماند. Vegas Movie Studio این آزادی را به شما می دهد تا بدون داشتن دلهره نسبت به رخ دادن اشتباهات، تجربه لذت یک مونتاژ ویدئویی را داشته باشید.

 

Armin بازدید : 23 دوشنبه 21 اسفند 1391 نظرات (0)

Xilisoft Audio Maker نرم افزاری توانمند جهت کار با فایل های صوتی و حتی ویدیویی است. این نرم افزار در مرحله اول توانایی تبدیل فرمت فایل های صوتی و حتی ویدیویی را دارد و از فرمت های معروف این دو نوع فایل مانند  MP3, M4A, WAV, WMA, MP2, OGG, AAC, AC3, APE, FLAC, and AU و AVI, MPEG, WMV, ASF, MOV, MP4, 3GP, 3G2, RM, H.264/AVC, and M4V جهت تبدیل فرمت پشتیبانی میکند. فرمت های ویدویی پشتیبانی شده جهت تبدیل ویدیو به صوت می باشند. در مرحله بعدی این نرم افزار میتواند اقدام به ریپ کردن Audio CD ها کند و فایل های صوتی درون این لوح های فشرده را با فرمت های صوتی معمول نظیر mp3 درون کامپیوتر ذخیره کند. سپس این نرم افزار میتواند فایل های صوتی نامبرده را به صورت Audio CD رایت نیز نماید در دستگاه های مالتی مدیا قابل پخش شدن نیز باشد. این سه مرحله جز سه قابلیت اصلی نرم افزار محسوب می شوند. قابلیت های دیگری نیز وجود دارد که نظیر برش قسمت های دلخواه فایل صوتی که این قابلیت میتواند ضمن به دست آوردن قطعه ای دلخواه از یک فایل صوتی ، به ساخت رینگتون نیز کمک کند. همانطور که میدانید در هنگام تبدیل فرمت و ریپ نمودن ، یکی از امکانات لازم ، تنظیم کیفیت و اطلاعات است تا در فایل خروجی نتیجه دلخواه حاصل شود ، این نرم افزار قابلیت های تنظیم کیفیت را داراست و همچنین میتواند تگ های ID3 را نیز ویرایش نماید. این نرم افزار در تبدیل فرمت بسیار سریع است و از قابلیت تبدیل همزمان چندین فایل نیز جهت تسریع فرایندها پشتیبانی میکند. کاربر با این نرم افزار به جهت محیط گرافیکی آن ساده و قابل فهم خواهد بود.

 

تعداد صفحات : 43

درباره ما
سلام به وبلاگ من خوش آمدید . خوشحال میشم با نظرات خودتون من رو در بهبود وبلاگ یاری کنید .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما بهترین گوشی هوشمند 2012 چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 425
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 161
  • باردید دیروز : 135
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,351
  • بازدید ماه : 3,428
  • بازدید سال : 22,801
  • بازدید کلی : 70,172