loading...
بهترین ها برای دانلود در irandl20
Armin بازدید : 14 دوشنبه 21 اسفند 1391 نظرات (0)

بهتر است هر روز نرم افزارهای رایگان را بیشتر بشناسید. کرک کردن نرم افزارها علاوه بر خلاف قوانین کپی رایت است از نظر اخلاقی نیز درست نیستند. در حالی برای جایگزینی نرم افزارهای نیازمند کرک ، نرم افزارهای قدرتمندی وجود دارد ، چرا از نرم افزارهای کرک شده استفاده میکنید؟

Freemake Video Converter نرم افزاری بسیار عالی جهت تبدیل فرمت فرمت های صوتی و ویدیویی با قابلیت های مناسب جهت ویرایش و رایت لوح های فشرده ویدیویی و ساخت اسلایدشو می باشد. این نرم افزار از ۲۰۰ فرمت صوتی و تصویری در هنگام ورودی جهت تبدیل فرمت پشتیبانی میکند و این یعنی کمتر فرمتی پیدا خواهد شد که در این نرم افزار پشتیبانی نشود. در ادامه مطلب لیست کامل فرمت های ورودی و خروجی را آورده ایم. این نرم افزار در تبدیل فرمت از دو تکنولوژی  CUDA و DXVA برای افزایش سرعت در تبدیل فرمت استفاده میکند. تبدیل فرمت ویژه دستگاه های مالتی مدیا و گوشی های موبایل نظیر  iPod, iPhone, iPad, PSP, Android نیز در زمره تواناهایی این نرم افزار محسوب می شود. دیگر ابزار مهم نرم افزار که شاید مهم باشد ، امکانات در زمینه چرخش ویدیوها ، بریدن ، چسباندن و کاهش حجم آنها می باشد که مسلما در هنگام تبدیل فرمت فایل های ویدیویی و صوتی میتواند کارامد باشد و تمامی نیازهای کاربر را رفع کند. چسباندن زیرنویس های SSA/SRT/ASS به فیلم ها نیز از دیگر قابلیت های مهم نرم افزار محسوب می شود. تنظیم کیفیت صوت و تصویر و بیت ریت ویدیو و صوت در هنگام خروجی گرفتن نیز در نرم افزار میسر خواهد بود. در زمینه رایت ، نرم افزار میتواند ویدیوها را با فرمت بلو-ری برروی دیسک های بلو-ری رایت نماید. همچنین این نرم افزار قابلیت این را دارد که ویدیوها را تا سقف ۲۰ ساعت برروی لوح های فشرده dvd معمولی و تا سقف ۴۰ ساعت برروی لوح های فشرده دوطرفه dvd رایت کند و این یعنی رد کردن محدودیت هایی که در زمینه رایت ویدیو برروی لوح های فشرده لحاظ شده است. ساخت اسلایدشو استفاده از عکس ها و صوت و ویدیو و ذخیره انها نیز از توانای های مهم این نرم افزار در کنار قابلیت دانلود ویدیوهای آنلاین از سایت های اینترنتی مانند یوتوب ، گوگل ، فیس بوک و… می باشد.

 

Armin بازدید : 25 دوشنبه 21 اسفند 1391 نظرات (0)

WinX DVD Ripper Platinum نرم افزاری عالی برای ریپ کردن دی وی دی های فیلم برروی هارد دیسک با فرمت های معمول ویدیویی می باشد. همانطور که میدانید فیلم هایی که به صورت ویدیویی برای روی لوح های فشرده dvd رایت می شوند دارای فرمت خاصی هستند و همچنین حجم بسیار بالایی دارند و اگر قصد بر کپی کردن آنها با همان فرمت و حجم باشد فضای زیادی از هارد دیسک را اشغال میکنند. بنابراین اکثر کاربر با استفاده از نرم افزارهای ریپ کننده این دی وی دی ها را بدون کاهش کیفیت برروی هارد دیسک خود نگهداری میکنند تا ضمن اشغال کمتر فضای هارد دیسک از فرمت های معمول تری برخورددار باشند. این نرم افزار انواع لوح های فشرده فیلم دی وی دی را به فرمت های معمول نظیر AVI (DivX, Xvid), MP4, MPEG, WMV, 3GP, MOV, FLV و… تبدیل میکند. همچنین این نرم افزار امکانات ویژه برای تبدیل وی دی دی ها به فرمت های قابل بخش در تبلت ها و گوشی های آندروید و آیفون در نظر گرفته است. برخی از دی وی دی ها ممکن است دارای قفل باشند یا محافظت ناحیه ای باشند که این نرم افزار قفل ها را شکسته و به راحتی دی وی دی را ریپ خواهد کرد. از نظر امکانات ویرایشی ، این نرم افزار در هنگام ریپ میتواند قسمت های دلخواه را روی هارد دیسک ریپ نکند و همچنین نسبت به تنظیم کیفیت دلخواه کاربر اقدام نماید و لازم به ذکر است میتوانید کیفیت صدا و فیلم را نیز تنظیم کنید. این نرم افزار باتوجه به قابلیت استفاده از تمامی هسته ای پردازنده (تا ۸ هسته) میتواند سرعت بسیار بالایی را در ریپ نمودن در اختیار کاربر قرار دهد. در ادامه مطلب تمامی فرمت های پشتیبانی شده و دستگاه ها آمده اند.

 

Armin بازدید : 45 دوشنبه 21 اسفند 1391 نظرات (0)

ACDSee Video Converter Pro نرم افزاری بسیار کامل در زمینه مالتی مدیا می باشد که در کنار امکاناتی در حوزه تبدیل فرمت و ریپ لوح های فشرده ، قابلیت رایت ویدیوها را نیز دارا می باشد. در مرحله اول ACDSee Video Converter Pro دارای موتور قدرتمند و سریع تبدیل فرمت می باشد که با پشتیبانی از فرمت های صوتی و تصویری و همچنین کیفیت های HD (720p و ۱۰۸۰p) کاربر در تبدیل فرمت فایل های ویدیویی توانمند می سازد. برای مشاهده تمامی فرمت های پشتیبانی شده به ادامه مطلب بروید. در هنگام تبدیل فرمت ، میتوانید چندین فایل را توسط نرم افزار به صورت همزمان و با تنظیمات مربوطه به صورت یکسان تبدیل کنید تا در وقت صرفه جویی نمایید. این نرم افزار با پشتیبانی از فرمت های خاص گوشی های موبایل هوشمند و تبلت ها باعث می شود در زمینه تکنولوژی های جدید نیز بی نیاز باشید. در زمینه رایت این نرم افزار میتواند فایل های ویدویی را با قابلیت پخش برروی دستگاه های مالتی مدیا رایت نماید. همچنین این نرم افزار میتواند ویدیوهای موجود برروی لوح های فشرده DVD Video را ریپ نماید و آنها را با فرمت های معمول و حجم کمتر برروی هارد دیسک کاربر کپی کند. قابلیت های جزئی دیگری نظیر انجام تنظیمات bitrate ، تنظیم کیفیت صدا و تصویر ، تنظیم سایز تصویر و… و همچنین استخراج و ذخیره صدا ویدیوها نیز در این نرم افزار موجود می باشد.

 

Armin بازدید : 20 دوشنبه 21 اسفند 1391 نظرات (0)

این سری از بازی همانند سری های پیش به سبک اکشن ماجراجویی و سوم شخص ماجراجویی تدوین شده است. یک بازی رایانه ای از سری بازی های خدای جنگ که توسط استودیو سانتا مونیکا ساخته شده و بخش سرگرمی سونی قرار است آن را در ۱۲ مارس۲۰۱۳، به طور انحصاری برای کنسول پلی استیشن ۳ منتشر سازد. این بازی هفتمین قسمت از این مجموعه می باشد که از نظر داستان یقبل از تمام قسمت های این سری قرار دارد. برای اولین بار در این سری، قابلیت بازی چندنفره تا هشت نفر به صورت آنلاین فراهم شده است. این بازی به طور بی ربطی بر اساس افسانه های یونانی بنا شده است و موضوع اصلی آن شروع به انتقام گرفتن از اسطوره کهن باستانی یونان (آرس) است. هنر پیشه این بازی که همان خدای جنگ است در تکاپو برای گرفتن کنترل و قدرت کراتوس است و کراتوس نیز سعی میکند تا وابستگی ها یا عهد وپیمان (three Furies) خودش رانسبت به خدای جنگ از بین ببرد. گیم پلی این نسخه ی جدید همانند نسخه های پیشین ساخته شده است اما در نسخه جدید تمرکز اصلی ، بر combo های داخل بازی بنا شده است به صورتی که شما با استفاده از حرکات تلفیقی زیادی شروع به کشتن دشمنانتان میکنید در حالی که این ویژگی درنسخه های پیشین یکی از نقطه های دلگرم کننده بازی نبود و شما بیشتر با حرکات ساده مشغول به کشتن دشمنانتان میشدید.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی، نسخه نهایی DUPLEX بازی|

|طبق توضیحات ریلیزر تنها از طریق هارد داخلی کنسول، بازی قابل اجرا می باشد|

 

God of War Ascension cover small دانلود بازی God of War: Ascension برای PS3

 

Armin بازدید : 16 جمعه 18 اسفند 1391 نظرات (0)

ImTOO Video Converter Ultimate نرم افزار قدرتمندی جهت تبدیل فرمت ، فایل های ویدیویی و صوتی می باشد که علاوه بر تبدیل فرمت دارای امکانات فراوان دیگری در زمینه فایل های ویدیویی می باشد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت. این نرم افزار تقریبا از تمامی فرمت های ویدویی و صوتی HD و SD پشتیبانی میکند و میتواند آنها را به دیگر فرمت ها تبدیل نماید. این نرم افزار از نظر تبدیل دارای سرعت بالایی به دلیل استفاده از تمامی قدرت پردازش CPU می باشد. نرم افزار میتواند ویدیوهای معمولی را به ویدیوهای ۳d تبدیل کند. همچنین نرم افزار قادر است برای دستگاه های مالتی مدیا  iPad, iPod, iPhone, PSP, PS3, Xbox, mobile phone, MP4 players به صورت اختصاصی تبدیل فرمت انجام دهد و به طور مستقیم فایل ها را به داخل آنها کپی نماید. نرم افزار میتواند یک فایل ویدویی یا صوتی را به چندین قسمت تبدیل کند یا برعکس چند فایل ویدویی یا صوتی را به یک فایل تبدیل نماید. استخراج صدا از فایل های ویدویی و قرار دادن واترمارک و زیرنویس روی فیلم ها و همچنین بریدن فریم ها و ساخت فیلم و کلیپ از عکس ها نیز از قابلیت های دیگر این نرم افزار می باشد. جهت مشاهده فرمت های پشتیبانی شده نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

Armin بازدید : 22 جمعه 18 اسفند 1391 نظرات (0)

Blaze Video Magic Pro نرم افزاری کامل در زمینه مالتی مدیا می باشد و دارای امکانات لازم جهت تبدیل فرمت ، ویرایش ، ساخت اسلایدشو و ریپ می باشد. در ابتدا قابلیت ها این نرم افزار دارای قدرت زیادی در تبدیل فرمت می باشد و میتواند فرمت های مختلف ویدیویی را به یکدیگر با تنظیمات اضافی زیادی مانند تنظیم کیفیت و حجم و… انجام دهد. همچنین دارای امکانات زیادی برای تبدیل فرمت ویژه دستگاه های مالتی مدیا و گوشی های موبایل به ویژه محصولات اپل می باشد. فرمت های پشتیبانی شده در ادامه مطلب آماده اند. در زمینه ریپ ویدیوهای روی dvd نیز امکانات لازم را تهیه دیده است و از دی وی دی های قفل شده نیز پشتیبانی میکند. در زمینه ویرایش نرم افزار دارای تمامی امکانات جهت برش فیلم ، حذف قسمت ها ، crop ، چسباندن فیلم ها ، تنظیم بیت ریت ، چرخش تصویر فیلم ، تنظیم کنتراست ، تنظیم رنگ و روشنایی و… می باشد. در زمینه ساخت اسلایدشو امکان ساخت اسلایدها با عکس ها و موزیک ها و اضافه کردن انواع متن به همراه ۱۲ افکت فراهم شده است. در نهایت نیز اسلایدشو میتواند به فرمت های مختلف ویدویی ذخیره شود. ساخت رینگتون ویژه برای گوشی های آیفون و دانلود و تبدیل ویدیوهای آنلاین از سایت هایی مانند یوتیوب نیز از دیگر قابلیت های این نرم افزار می باشد.

 

Armin بازدید : 19 جمعه 18 اسفند 1391 نظرات (0)

CloneDVD Mobile نرم افزاری کارآمد برای تبدیل فیلم ها و دی وی دی های فیلم به فرمت های قابل پخش در دستگاه های مالتی مدیا و موبایل ها می باشد. توسط این نرم افزار به راحتی میتواند فیلم ها و دی وی دی های فیلم را به فرمت هایی تبدیل کرد تا دستگاه هایی مانند Sony PSP, Apple iPod Video, iAudio X5, Creative Labs ZEN Vision و… بتوانند آنها را در خود نمایش دهند. در نسخه جدید گوشی های آندرویدی نیز پشتیبانی شده اند. همچنین این نرم افزار میتواند فیلم های دی وی دی را به فرمت هایی نظیر  DivX, XviD, AVI, MP4 تبدیل کند. به این ترتیب میتواند فیلم های مورد علاقه خودتان را به فرمت های موبایلی تبدیل کنید تا آنها را به راحتی در موبایل ها و دستگاه های قابل حمل مشاهده کنید. این نرم افزار باتوجه به امکاناتی که دارد میتواند قسمت های دلخواه فیلم ها را هنگام تبدیل برش دهد و باتوجه به داشتن نمایشگر داخلی این کار بسیار ساده خواهد بود. لازم به ذکر است میتوانید توسط این نرم افزار زیرنویس ها را نیز روی فیلم قرار دهید و سایز رزولشون فیلم را نیز تنظیم کنید.

 

Armin بازدید : 12 جمعه 18 اسفند 1391 نظرات (0)

VideoMach نرم افزاری جالب برای تبدیل فیلم و به عکس و همچنین عکس به فیلم می باشد. در واقع این به این معنی است که میتوانید به وسیله این نرم افزار قطعات یک فیلم را به فایل های عکس مثل انیمیشن های متحرک تبدیل کنید و همچنین برعکس میتوانید چندین عکس را به یک فیلم مانند یک فایل mpg تبدیل کنید. همچنین قابلیت جالب دیگر این نرم افزار چرخش فیلم ها ، تغییر اندازه رزولوشن فیلم ، تغییر سرعت فیلم و همچنین بریدن یا crop فیلم ها می باشد که مسلما این امکانات در تبدیل عکس به فیلم و برعکس به کاربر کمک شایانی میکند. نکته جالب دیگر این نرم افزار امکان اضافه کردن موزیک به فایل های عکس متحرک می باشد و این یعنی کاربر امکان ساخت یک انیمیشن عکسی با صدا را نیز دارد. همچنین نرم افزار میتواند صدای یک فیلم را استخراج کند و با فرمت صوتی ذخیره نماید. همچنین نرم افزار توانایی های محدودی در افزایش کیفیت فیلم و عکس و همچنین تنظیم رنگ عکس و فیلم دارد. نرم افزار از فرمت های AVI / BAYER / BMP / CINE / FLIC / GIF / HAV / JPEG / JP2 / MPEG / OGV / PCX / PNG / PNM / RAS / RGB / TARGA / TIFF / WMV / XPM / AC3 / OGG / WAV / WMA و… پشتیبانی میکند.

 

Armin بازدید : 14 جمعه 18 اسفند 1391 نظرات (0)

Xilisoft Video Converter Ultimate نرم افزار قدرتمندی جهت تبدیل فرمت ، فایل های ویدیویی و صوتی می باشد که علاوه بر تبدیل فرمت دارای امکانات فراوان دیگری در زمینه فایل های ویدیویی می باشد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت. این نرم افزار تقریبا از تمامی فرمت های ویدویی و صوتی HD و SD پشتیبانی میکند و میتواند آنها را به دیگر فرمت ها تبدیل نماید. این نرم افزار از نظر تبدیل دارای سرعت بالایی به دلیل استفاده از تمامی قدرت پردازش CPU می باشد. نرم افزار میتواند ویدیوهای معمولی را به ویدیوهای ۳d تبدیل کند. همچنین نرم افزار قادر است برای دستگاه های مالتی مدیا  iPad, iPod, iPhone, PSP, PS3, Xbox, mobile phone, MP4 players به صورت اختصاصی تبدیل فرمت انجام دهد و به طور مستقیم فایل ها را به داخل آنها کپی نماید. نرم افزار میتواند یک فایل ویدویی یا صوتی را به چندین قسمت تبدیل کند یا برعکس چند فایل ویدویی یا صوتی را به یک فایل تبدیل نماید. استخراج صدا از فایل های ویدویی و قرار دادن واترمارک و زیرنویس روی فیلم ها و همچنین بریدن فریم ها و ساخت فیلم و کلیپ از عکس ها نیز از قابلیت های دیگر این نرم افزار می باشد. جهت مشاهده فرمت های پشتیبانی شده نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

Armin بازدید : 24 جمعه 18 اسفند 1391 نظرات (0)

Wondershare Video Converter Ultimate نام آشنایی در دنیای نرم افزارهای مبدل فایل های مالتی مدیا (صوتی و ویدیویی) می باشد. این نرم افزار قدرتمند توانایی تبدیل تمامی فرمت های صوتی و ویدویی را به یکدیگر دارا می باشد و میتواند انواع مختلف آنها را با امکانات مختلف نظیر بریدن و چسباندن به یکدیگر و همچنین قطع کردن قسمت ها ناخواسته و… به یکدیگر تبدیل کند. در کنار این قابلیت نرم افزار میتواند فیلم های ۲بعدی را به ۳بعدی تبدیل کند و این یکی از قابلیت های مهم نرم افزار بشمار می رود. همچنین نرم افزار توانای ریپ کردن دی وی دی های ویدویی را نیز داراست و میتواند این دسته از ویدیویها را با تبدیل فرمت به ویدیوهای معمول برروی هارد دیسک شما کپی نماید تا نگهداری و پخش آنها آسان تر گردد. در ادامه این نرم افزار میتواند ویدیوهای شما را به متدهای مختلف برروی لوح های فشرده دی وی دی رایت نماید. برای قابلیت های جزئی تر نرم افزار به ادامه مطلب بروید.

 

تعداد صفحات : 43

درباره ما
سلام به وبلاگ من خوش آمدید . خوشحال میشم با نظرات خودتون من رو در بهبود وبلاگ یاری کنید .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما بهترین گوشی هوشمند 2012 چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 425
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 135
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,223
  • بازدید ماه : 3,300
  • بازدید سال : 22,673
  • بازدید کلی : 70,044